منشن و تگ در اینستاگرام چه چیزهایی هستند؟
قصد داریم شما را با دو اصطلاح منشن و تگ در اینستاگرام آشنا کنیم, پس با ما همراه شوید

منشن و تگ در اینستاگرام چیست؟

بدون تردید با دو اصطلاحا تگ و منشن کردن در اینستاگرام آشنایی دارید. این دو ویژگی در واقع دو نمونه از کاربردی ترین و جالب ترین ویژگی های اینستاگرام محسوب می شوند.

اما تگ و منشن کردن در اینستاگرام به چه معنا هستند؟

تگ و منشن کردن در اینستاگرام دو قابلیت بسیار کاربردی است که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید.

تگ کردن به این معناست که شما اکانت اینستاگرام یک کاربر دیگر را به تصویری که در پروفایل خود آپلود می‌کنید، اضافه کنید.

به عنوان مثال تصور کنید که با دوست خود یک عکس زیبا گرفته و قصد دارید که آن را اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید. در این شرایط اگر دوست شما هم اکانت اینستاگرام داشته باشد، می‌توانید در حین آپلود عکس مورد نظر، اکانت وی را به بخشی از تصویر که مربوط به او می‌شود تگ یا اضافه کنید.

با انجام این عمل بینندگان عکس آپلود شده شما با لمس آن می‌توانند به اکانت دوستتان هم دسترسی پیدا کنند.

* اما منشن کردن در اینستاگرام به چه معناست؟

منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام شما می‌توانید در کامنت‌های خود به فرد خاصی اشاره کنید.
این عمل با تاپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود. به عنوان مثال تصور کنید که یک عکس جالب را در اینستاگرام دیده‌اید و قصد دارید که یکی از دوستانتان هم حتما این عکس را ببیند.

بدین منظور کافیست که در بخش کامنت‌های عکس مورد نظر نماد @ و سپس نام کاربری دوست خود را وارد کرده و جمله مد نظرتان را تایپ کنید. با انجام این عمل وی قادر از طریق اعلان خاصی که مربوط به اینستاگرام می‌شود، قادر به مشاهده کامنت و عکس مورد نظر شما خواهد بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: asemooni.com