مشکلی که عرضه آیفون جدید را با تاخیر همراه می کند
براساس خبرهای منتشر شده, بوجود آمدن یک مشکل عرضه گوشی جدید و متفاوت اپل را با اشکالاتی همراه کرده است.

مشکل در عرضه گوشی آیفون جدید

گفته می‌شود گوشی متفاوت اپل مطابق برنامه‌ریزی قبلی عرضه نخواهد شد.

تأمین کنندگان سخت‌افزاری تأیید کردند که یکی از سه آیفون 2017 به دلیل مشکل در بخش سنسور سه بعدی دیرتر (بعد از اکتبر یا نوامبر) راهی بازار می‌شود. «درکسل همیلتون» تحلیلگر در موسسه «برایان وایت« این موضوع را تأیید کرده است.

سنسور سه بعدی روی آیفون 8 که باید با دو دوربین در عقب و دوربین سلفی هم‌زمان کار کند، برای واقعیت افزوده مورداستفاده قرار خواهد گرفت و شاهد تصاویر سلفی سه بعدی با کنار هم قراردادن تصاویر دور و نزدیک خواهیم بود. این فناوری فقط در آیفون 8 (هنوز نام آن رسمی نشده است) نصب می‌شود و آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از آن بی‌بهره خواهند بود. بروز مشکل فنی در توسعه این فناوری باعث شده است تا زمان عرضه عمومی آیفون 8 به تاخیر بیفتد.

منبع چینی همچنین گفته است نمایشگر OLED فقط روی آیفون 8 نصب می‌شود و دو گوشی دیگر ال سی دی خواهند داشت. اپل در قراردادی دو ساله با سامسونگ تقاضای دریافت OLED کرده و برای 2017 بیش از 92 میلیون نمایشگر OLED سفارش داده است.

اتصال هوشمند / Smart connector که روی آی پد پرو نصب‌شده نیز قرار است روی آیفون 8 قرار گیرد که از طریق آن ارتباط میان اپلیکیشن های واقعیت مجازی/واقعیت افزوده با گوشی برقرار می‌شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir