کدام مدل گوشی سامسونگ در آمریکا محبوب است؟
شاید جالب باشد بدانید که در کشور آمریکا که تولید کننده گوشی های محبوب آیفون می باشد, کدام مدل گوشی سامسونگ محبوب است؟!

درصد رضایت کاربرانی از گوشی های سامسونگ چقدر است؟

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شانس این را دارند که به محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ در تمام تاریخ تبدیل شوند. این گوشی ها به مجهز بودن به نمایشگر Infinity Display، حاشیه‌های باریک و قابلیت‌های جدید می‌توانند در قلب بسیاری از کاربران جا باز کنند. اما کدام یک از گوشی‌هایی که سامسونگ پیش از این به بازار عرضه کرده است در میان کاربران این شرکت محبوبیت بیشتری دارد؟

اگر گلکسی Note 7 با مشکلات داغ شدن و انفجار رو به رو نمی‌شد و از سطح بازار جمع آوری نمی‌شد، احتمالا اکنون لقب محبوب‌ترین گوشی سامسونگ را به دوش می‌کشید. مطابق با بررسی های Kantar World Panel، در حال حاضر 15.6 دصد از کاربران سامسونگ در ایالات متحده از گلکسی S5 استفاده می‌کنند. گلکسی S5 به تراشه اسنپ دراگون 801، دو گیگابایت رم و نمایشگر 5.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز بود و اولین گوشی سامسونگ بود که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بود.

گلکسی S7 با درصد 11.5 در جایگاه دومین گوشی محبوب میان کاربران سامسونگ در ایالات متحده قرار دارد و جایگاه سوم نیز با 11.4 درصد محبوبیت به گلکسی S6 تعلق دارد. گلکسی S7 edge نیز با اختلاف بسیار قابل توجه تنها در میان 5.8 درصد از کاربران ایالات متحده محبوب است.

طی یک سال گذشته 28 درصد از کاربران سامسونگ گوشی خود را ارتقا داده‌اند. 52 درصد از گوشی های جدید خریداری شده گلکسی S7 یا نسخه دیگری از آن بوده‌اند و گلکسی S6 تنها 10 درصد از این آمار را تشکیل می‌دهد. سایر گوشی‌های خریداری شده بین 48 مدل مختلف تقسیم می‌شوند!

64 درصد از مالکان گلکسی S6 و 76 درصد از مالکان گلکسی S7 گفته‌اند که گوشی بعدی آنها نیز از برند سامسونگ خواهد بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir