نسخه ریمستر Halo 3 عرضه نمی شود
سرانجام بطور رسمی اعلام شد که نسخه ریمستر بازی هیلو ۳ یا Halo 3 عرضه نخواهد شد.

منتظر هیلو 3 نباشید

پس از انتشار شایعات متعدد از عرضه نسخه ریمستر بازی Halo 3، سرانجام آقای براین جرارد به صورت رسمی به تمامی این حدس و گمان ها خاتمه داد. وی در انجمن معتبر ردیت ضمن اعلام عدم وجود خارجی نسخه سالگرد بازی هیلو ۳،  از بازیکنان و طرفداران این مجموعه خواست که به صحبت ها و پیش بینی های نادرست خود پایان دهند.

با نزدیک شدن به برگزاری مراسم E3 سال میلادی ۲۰۱۷، این روزها بیشتر توجه طرفداران به سمت مجموعه بی نظیر هیلو رفته است که هر روز شاهد انتشار شایعه های مختلفی از این سری هستیم. به دلیل اینکه در گذشته استودیوی ۳۴۳ اینداستریز پس از گذشت چند سال از انتشار عناوین ویدیویی Halo: Combat Evolved و Halo 2، نسخه ریمستر و سالگرد این عناوین را به دست بازیکنان رساند، بسیاری از کاربران معتقد حضور نسخه بازسازی شده هیلو ۳ در مراسم E3 امسال هستند.

به تازگی برخی از کاربران انجمن ردیت درباره احتمال حضور نسخه ریمستر و سالگرد ده ساله بازی Halo 3 اظهار نظر کردند که پس از گذشت چند ساعت، رئیس روابط عمومی این مجموعه (آقای براین جرارد) در این بحث شرکت و همه امید بازیکنان را نابود کرد. آقای براین جرارد، رئیس روابط عمومی فرانچایز هیلو، که در فروم معتبر ردیت با نام کاربری ske7ch343 شناخته می شود، بار دیگر آب سردی روی تمامی امیدها ریخت! وی در جدیدترین بیانیه خود از عدم انتشار نسخه ریمستر یا همان بازسازی شده بازی هیلو ۳ خبر داد.

متن بیانیه ایشان به شرح زیر است:
وای خدای من، این بحث را را تمام کنید! نسخه ریمستر و ساگرد ده سالگی بازی Halo 3 وجود ندارد.

همان طور که مشاهده کردید، صحبت های آقای براین جرارد چندان روشن و دقیق نیست و در میان کاربران کمی ابهام ایجاد کرده است. تنها چیزی که می توان از این صحبت ها دریافت کرد این است که نسخه سالگرد بازی هیلو ۳ هم اکنون وجود خارجی ندارد. از آنجا که در کارنامه استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، انتشار نسخه ریمستر عناوین مجموعه هیلو دیده می شود، کاربران بازهم به عرضه نسخه بازسازی شده Halo 3 امیدوار هستند! متاسفانه هنوز جزئیاتی از برنامه های آینده این استودیو در دسترس قرار نگرفته است.
 
اگرچه پس از انتشار شایعه های گوناگون مبنی بر انتشار بازی Halo Wars Definitive Edition بر روی شبکه استیم، این موضوع توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز و کمپانی مایکروسافت تایید گردید و این عنوان هم اکنون در شبکه استیم قابل دسترس می باشد اما با توجه به صحبت های جدی اخیر آقای براین جرارد، گویا باید قید نسخه ریمستر بازی Halo 3 و انتشار آن بر روی پلتفرم رایانه شخصی را بزنیم.

همچنین چند روز پیش آقای براین جرارد، مدیر روابط عمومی بازی هیلو و کارکنان استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه جدید مجموعه هیلو یعنی Halo 6 در مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری حضور ندارد. البته پیش از این کمپانی مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که بازیکنان و طرفداران در مراسم E3 امسال منتظر رونمایی از نسخه جدید دو مجموعه هیلو و گرز آو وار نباشند. حال با توجه به گفته های مجدد براین جرارد در فروم ردیت، فعلا روی نسخه جدید این مجموعه نیز حساب باز نکنید. ب

در حال حاضر جدیدترین نسخه مجموعه هیلو با نام Halo 5: Guardians و جدیدترین نسخه سری هیلو وارز با نام Halo Wars 2 که به ترتیب در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۵ (مصادف با ۵ آبان ماه سال ۹۴) و ۲۱ فوریه امسال (مصادف با ۳ اسفند سال ۹۵) بر روی کنسول ایکس باکس وان عرضه شدند، از محبوبیت بالایی برخودار هستند به طوری که بازیکنان زیادی هم اکنون مشغول تجربه این دو عنوان ویدیویی می باشند. به نظر می رسد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به این سرعت به سراغ توسعه نسخه جدید و یا بازسازی عناوین این مجموعه نمی روند و گویا در سال های آینده باید منتظر انتشار نسخه جدیدی از این سری پرطرفدار باشیم.

گفتنی است کنفرانس رویداد E3 2017 شرکت مایکروسافت در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۱ ژوئن) و در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران (ساعت ۲:۰۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت آمریکا) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir