مشخصات دقیق گوشی موبایل HTC U 11
بالاخره انتظارها به پایان رسید و لیست مشخصات کامل پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی HTC U 11 منتشر شد.

لیست مشخصات کامل HTC U 11 منتشر شد

بالاخره انتظارها به سر رسید و لیست مشخصات کامل این گوشی منتشر شد و طرفداران گوشی های اچ تی سی هم اکنون می توانند از مشخصات کامل پرچمدار جدید اچ تی سی مطلع شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده در این لیست، این گوشی همانند بسیاری از پرچمداران جدید در دسته فبلت ها قرار می گیرد، لنز دوربین اصلی آن دارای زاویه عریض است و ضد آب هم هست.

این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است. این در حالی است که گوشی U Ultra دارای اسنپدراگون ۸۲۱ است. رم این گوشی نیز ۴ گیگابایت است و از بلوتوث نسخه ۴٫۲ بهره می برد که امکان برقراری ارتباط بی سیم بین گوشی و هدفون های بلوتوثی را فراهم می کند. عدم به کار گیری نسخه ۵ بلوتوث در این گوشی علی رغم برخورداری آن از رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کمی تعجب برانگیز است.

متاسفانه این گوشی هم مانند بسیاری از گوشی هایی که به تازگی عرضه شده اند، فاقد جک هدفون است و گویا کم کم باید با این پورت خداحافظی کنیم. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super LCD با وضوح QHD است. حافظه داخلی این گوشی نیز ۶۴ گیگابایت است و از کارت حافظه تا ظرفیت ۲ ترابایت نیز پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی گوشی ۱۲ مگاپیکسل و مجهز به فناوری UltraPixel است. دریچه دیافراگم این گوشی F/1.7 است و اندازه پیکسل های حسگر آن ۱٫۴ میکرومتر است. دوربین این گوشی از قابلیت فیلم برداری اسلوموشن برخوردار است و برای فیلم برداری با ۱۲۰ فریم در ثانیه باید با وضوح Full HD فیلم برداری کنید. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل است. در ضمن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز نیروی گوشی را تأمین می کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی از قابلیت فیلم برداری با وضوح ۴K و ضبط صدا به صورت ۳ بعدی (استفاده از چهار میکروفون) برخوردار است

گوشی HTC 10 از استاندارد iP53 برای مقاومت در برابر آب برخوردار بود؛ اما گوشی HTC U 11 از استاندارد iP67 برخوردار است که پیشرفت خوبی محسوب می شود. اچ تی سی در این گوشی هم به کیفیت صدا توجه زیادی کرده است و فناوری Boomsound Hi-Fi را در این گوشی نیز به کار برده است؛ زیرا بیشتر مشتریان به کیفیت صدا در گوشی های خود اهمیت زیادی می دهند. در ضمن از فرمان های صوتی نیز می توان برای کنترل گوشی استفاده کرد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی زیاد نیست و صفحه نمایش بخش زیادی از قسمت جلوی این گوشی را دربر نگرفته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir