گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ در ایران + قیمت
نسخه جدید گوشی بسیار محبوب و پرفروش شرکت نوکیا، نوکیا ۳۳۱۰ با قیمتی اندک وارد بازار ایران شده است.

گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد

نوکیا ۳۳۱۰ محصول کشور فنلاند در سال ۲۰۰۰ میلادی یعنی ۱۷ سال گذشته وارد بازار موبایل دنیا شد و تا به امروز به این موبایل لقب‌های زیادی همچون "جان سخت" به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقابل هر گونه ضربه را داده‌اند اما این تلفن هوشمند با امکانات ساده حتی امروزه نیز به دلیل مقاومت بالا، شارژدهی مناسب و بازی مار نوستالژیک نوکیا بسیار کاربردی است.
 
نوکیا ۳۳۱۰ عملا یک محصول بسیار موفق از سوی شرکت فنلاندی نوکیا تلقی می‌شود و یکی از پرفروشترین موبایل‌های دنیا تا به امروز است. نوکیا پس از مدت‌ها غیبت با شرکت اچ ام دی گلوبال دوباره وارد صنعت موبایل شد و پس از معرفی تلفن هوشمند نوکیا ۶، طی یک نمایشگاه از موبایل‌های جدید خود یعنی نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۵ و نوکیا ۹ رونمایی کرد و حالا نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به عنوان دومین محصول جدید نوکیا بعد از نوکیا ۶ وارد ایران شده است.

نسخه جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ با نام نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به صورت غیر رسمی و در تعداد محدود در چهار رنگ آبی، سورمه‌ای، نارنجی و خاکستری با قیمت ۳۲۰ هزار تومان بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است. همچنین نسخه طرح اصلی این گوشی با برند نوکیا و ساخت کشور هند در رنگ سرمه‌ای، نارنجی و آبی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است.

گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ مانند نسخه قدیمی خود می‌تواند تا بیش از ۲۰ روز شارژدهی داشته باشد. لازم به ذکر است که این گوشی با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۲.۴ اینچی رنگی همراه با بازی معروف و محبوب Snake تولید و عرضه شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir