مشکل ساز شدن تولید آیفون 8 برای ال جی!
تولید آیفون۸ در بازار مشکل ایجاد کرده زیرا اپل انبوهی از تراشه ها را سفارش داده است. این روند به کمبود تراشه در بازار منجر شده و شرکتی مانند ال جی مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شده است.

دردسر تولید آیفون ۸

تولید آیفون۸ در بازار قطعات تلفن های هوشمند مشکل ساز شده است. زیرا شرکت اپل با سفارش تعداد انبوهی از تراشه های DRAM و NAND سبب شده تولید کنندگان دیگر تلفن هوشمند با کمبود ذخایر قطعات برای تولید دستگاه های خود مواجه شوند.

پیش بینی می شود سه مدل آیفون در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه شود و به همین دلیل اپل تعداد انبوهی از دو نوع تراشه مذکور را سفارش داده است.

به نوشته رویترز این روند سبب شده شرکت های دیگر مبلغ بیشتری برای خرید تراشه ها بپردازند. از سوی دیگر کارشناسان معتقدند اگر شرکت ها نتوانند میزان کافی قطعات لازم را برای تولید دستگاه های خود بخرند، احتمالا کیفیت و ویژگی تلفن های هشمند آنها افت خواهد کرد و به این ترتیب نمی توانند سطح توقع مشتریان خود را برآورده کنند.

این در حالی است که برخی شرکت ها برای اجتناب از این مشکل تعداد بیشتری تراشه سفارش داده اند. ال جی یکی از شرکت هایی است که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و سعی دارد قطعات مورد نیاز خود را تامین کند.

این شرکت در بیانیه خود نوشته است:

«پس از ظهور کمبود ذخایر قطعات مورد نیاز، ما تصمیم گرفتیم قطعات مربوط به سفارش های آتی را زودتر از هنگام تهیه کنیم. »


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir