منتظر عینک های هوشمند اپل باشید
اپل با خرید سهام یک شرکت آلمانی که در زمینه تولید عینک های هوشمند فعالیت میکند, قصد ورود به بازار عینک های هوشمند را دارد.

اپل عینک هوشمند خواهد ساخت

کمپانی اپل اعلام کرده است که سهام شرکت آلمانی SensoMotoric که درزمینهٔ تولید عینک های هوشمند و عینک های واقعیت مجازی فعالیت دارد؛ را خریداری می کند.

کمپانی اپل امسال در WWDC 2017 هیچ صحبتی از تکنولوژی واقعیت مجازی در میان محصولات خود نکرد، شاید برای بسیاری از علاقه مندان این نگرانی ایجاد شده بود که اپل از قطار تکنولوژی واقعیت مجازی جا خواهد ماند.

براساس آخرین خبر های درز کرده از MacRumors اپل به تازگی سهام شرکت آلمانی SensoMotoric را خریداری کرده است. این شرکت در زمینه تولید عینک های ردیابی چشم واقعیت مجازی فعالیت داشته. نمی توان اطلاعات دقیق و زمان مشخصی برای محصولات جدید اپل در نظر گرفت ولی با نگاهی به تاریخچه کمپانی SensoMotoric شاید بتوان روش اپل در زمینه واقعیت مجازی را پیش بینی کرد.

عینک های ردیابی چشم SensoMotoric حرکت چشم کاربر را در تمام ساعات شبانه روز کنترل می کند و به کاربران به خصوص ورزشکاران در تمرکز بیشتر کمک می کند. در زمینه واقعیت مجازی نیز SensoMotoric فعالیت هایی داشته که باید دید در آینده اپل چگونه از ایده های اصلی SensoMotoric در کارش استفاده خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که اپل در چه زمینه ای از تکنولوژی عینک های هوشمند فعالیت خواهد کرد. بسیاری از کاربران بر این باور هستند که اپل در زمینه تولید عینک های واقعیت مجازی تا کنون علاقه ای نشان نداده و همکاری اپل با این کمپانی آلمانی تنها برای کار بر روی عینک های ردیابی چشم پیشرفته بوده است. باید صبر کرد و دید این خبر ها به واقعیت می پیوندد یا خیر و اپل در چه زمینه ای مشتاق به تولید محصول خواهد بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir