تغییر تاریخ معرفی گلکسی نوت 8
سامسونگ تصمیم گرفته است که معرفی و عرضه گلکسی نوت 8 را زودتر انجام دهد

گلکسی نوت 8 زودتر می آید

در روزهای گذشته خواندیم که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی نوت 8 را زودتر از زمان مورد انتظار معرفی نماید. دلیل این کار نیز در خبر مربوطه، فروش کم گلکسی اس 8 عنوان شده بود. در یکی از نشریات کره‌ای تاریخ جدید رونمایی از پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، 23 آگوست، مطابق با یکم شهریور اعلام شده است.

معرفی این گوشی در رویداد سامسونگ در شهر نیویورک انجام خواهد شد. معرفی زودتر نوت 8 موجب عرضه زودتر آن نیز خواهد شد. در آخرین خبرهای زمان عرضه جهانی گلکسی نوت 8، اواسط ماه سپتامبر اعلام شده است.

گلکسی نوت 8 تاکنون حواشی زیادی داشته است. بسیاری از کاربران این برند، علاقه داشتند تا سامسونگ در این گوشی از حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش استفاده کند، ولی این کمپانی کره‌ای این ریسک را نپذیرفت و همچون گلکسی اس 8، حسگر اثرانگشت این نوت 8 را کنار دوربین در قاب پشتی گوشی قرار داد.

البته نوت 8 جذابیت‌های زیادی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به دوربین دوگانه و قلم S pen با قابلیت‌های جدید اشاره کرد. همانطور که می‌دانید صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچ خواهد بود و همچون گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از نسبت تصویر 18.5:9 بهره می‌برد.

گلکسی نوت 8 زودتر از آیفون 8 معرفی و عرضه خواهد شد و همین فاصله می‌تواند زمان مناسبی برای فروش بیشتر گلکسی نوت 8 باشد. باید تا هفته‌های آینده منتظر ماند و دید گلکسی نوت 8 چه ویژگی‌های خاص دیگری دارد و توانایی رقابت با سایر گوشی‌های در بازار، به خصوص آیفون‌های جدید را دارد یا خیر.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digiro.ir