با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی جهان، اکثریت زنان زیر 50 سال از پرداختن به زیبایی و جراحی های مرتبط با آن رویگردان نشده اند...
 
با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی جهان، اکثریت زنان زیر 50 سال از پرداختن به زیبایی و جراحی های مرتبط با آن رویگردان نشده اند.
به گزارش رویترز، در حالی که رکود اقتصادی ادامه دارد، یک نظرسنجی که در میان 1000 زن صورت گرفته است، نشان می دهد حدود 63 درصد از زنان 18 تا 34 سال و 73 درصد زنان 35 تا 49 سال در مورد مواد جوان کننده و زیباکننده، ذهنیت مثبتی دارند.

این نظرسنجی که به سفارش یک شبکه تلویزیونی کابلی آمریکایی صورت گرفته است، نشان می دهد که حدود 44 درصد زنان، استفاده از داروی بوتاکس را که موجب کاهش چین و چروک صورت می شود را مد نظر دارند؛ در حالی که جوان تر ها به مواد آرایشی علاقه مندند.
دکتر گیلبرت لی، جراح پلاستیک که در سن دیگو آمریکا مشغول به کار است می‌گوید:« با وجود مشکلات اقتصادی، کماکان جراحی پلاستیک بسیار محبوب است.»
آمارهای جامعه جراحان پلاستیک آمریکا نیز نشان می دهد که در سال 2008 با وجود مشکلات اقتصادی، استفاده از بوتاکس 8درصد افزایش یافته است.

هم چنین نشان می‌دهد که تنها 22 درصد از زنان بین 18 تا 34، گردبند مروارید را به جراحی پلاستیک ترجیح می‌دهند؛ بدین معنی که میان گردنبد و عمل جراحی (در صورت رایگان بودن) دومی را بر می‌گزینند.
گرچه 90 درصد آنان نیز ترجیح می‌دهند تا خانه ای ییلاقی در شهر پاریس داشته باشند تا اینکه همانند مدل هایی همچون پاریس هیلتون باشند.
23 درصد زنان 34 تا 49 ساله نیز علاقه دارند تا 10 هزار دلار پول خود را به جای سرمایه گذاری، خرج مواد آرایشی کنند.
با وجود اینکه مواد آرایشی برای زنان ساخته شده است، حدود 70 درصد زنان 18 تا 34 ساله معتقدند که با انجام آرایش، مقبول تر خواهند بود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir

مطالب جالب دیگر:
عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت!! + عکس
کشوری که از هر 10 زن و شوهر، 7 نفر آنها خیانت می کنند!!
زنی که اسمش ۱۶۱ کلمه است!! + عکس
هانيه توسلی برای نقد كردن قسط آخر دستمزدش سراغ شرخر رفت!