اعتراض به محل قرارگیری حسگر اثر انگشت نوت 8
با توجه به عکس های لو رفته از گوشی نوت 8 سامسونگ, محل قرار گیری حسگر اثر انگشت این گوشی مورد اعتراض قرار گرفته است.

بی‌خیال حسگر اثر انگشت Note 8 شوید

دیروز رندرهای جدیدی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ به بیرون درز کردند. این تصاویر از سوی شرکت ساخت قاب و لوازم جانبی «گوستک» (Ghostek) به بیرون درز کرده‌اند.

این گوشی هم مثل Galaxy S8 یک صفحه نمایش بدون حاشیه دارد؛ صفحه نمایشی که سامسونگ اسم Infinity Display را روی آن گذاشته است. هر قدر خود گوشی زیبا است و صفحه نمایش آن خودنمایی می‌کند، مشکلی در این طراحی می‌بینیم که بسیار توی ذوق‌مان زده است: سامسونگ جای حسگر اثر انگشت را حتی از Galaxy S8 هم بدتر کرده است.

با Galaxy S8 کار کرده‌ایم و می‌دانیم که با یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده طرف هستیم، ولی از سامسونگ ناراضی هستیم که نه تنها جای حسگر اثر انگشت را عوض نکرده، بلکه دسترسی به آن را حتی سخت‌تر کرده است. گوشی Galaxy Note 8 در دسته‌ی فبلت‌ها جای می‌گیرد و همین حالا می‌توانید مطمئن باشید که پس از یکی دو بار استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی، پدر انگشت خود را در آورده‌اید.
 
برای لحظه‌ای تصور کنید چپ-دست هستید و می‌خواهید انگشت خودتان را به زور به سمت چپ گوشی بیاورید. اگر می‌خواهید بدانید جای حسگر اثر انگشت این گوشی چقدر بد است، یک S8 Plus پیدا کنید و یکی دو بار سعی کنید حسگر اثر انگشت آن را فشار دهید.

این قضیه‌ روی Galaxy Note 8 مطمئنا بسیار بدتر است. کاری به این موضوع هم نداریم که شیشه‌ی لنز دوربین را مدام چرب و کثیف می‌کنید.

امیدواریم در این یک ماه آینده، سامسونگ بلایی سر حسگر اثر انگشت این گوشی بیاورد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com