منتظر آیفون های مسی طلایی بجای رزگلد باشید
گویا قرار است که آیفون های مسی طلایی جای آیفون های رزگلد را بگیرند

 پایان آیفون‌های رزگلد، آغاز آیفون‌های مسی طلایی

کمپانی اپل به‌زودی سه نسخه متفاوت آیفون را معرفی می‌کند. شایعه شده که این غول تکنولوژی می‌خواهد رنگ مسی طلایی را جایگزین رنگ رزگلد کند.
تصاویر متعددی تابه‌حال از iPhone 8 به رنگ مسی طلایی یا لو رفته اما هنوز نمی‌دانیم که اپل قرار است این نسخه را با چه اسمی معرفی کند. شایعه تازه‌ای امروز در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و ادعا می‌کند که اپل می‌خواهد این رنگ را به نام Blush Gold معرفی کند.

این رنگ تازه تنها برای iPhone 8 با حافظه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و ظاهرا اپل قصد ندارد نسخه 256 گیگابایتی آیفون تازه‌اش را به دلایلی، در رنگ Blush Gold وارد بازار کند.

انتظار می‌رود که اپل iPhone 8 را در رنگ‌های مشکی، مسی طلایی و نقره‌ای عرضه کند. حدس می‌زنیم که با ورود این رنگ، اپل دیگر آیفون‌هایی به رنگ رزگلد تولید نکند. درواقع ممکن است رزگلد جای خود را به سایر رنگ‌ها در این طیف واگذار کند. از طرفی شایعه شده که این غول تکنولوژی قصد دارد یک نسخه از iPhone 8 را با پنل پشتی با نمای آینه‌ای وارد بازار کند اما این شایعه چندان قوت ندارد.

اپل قرار است گوشی iPhone 8 را به‌همراه iPhone 7s و iPhone 7s Plus در ماه سپتامبر رسما معرفی کند. انتظار می‌رود که iPhone 8 صفحه‌نمایش OLED با نمای بدون حاشیه و عملگرهایی در قسمت پایین آن داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که دو پنل جلو پشت آن از جنس شیشه بوده و فریم فلزی آن را در بر می‌گیرند. iPhone 8 به Face ID (تشخیص چهره) مجهز می‌شود که به‌خوبی با اپلیکیشن‌های جانبی هم سازگار است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، iPhone 8  دوربین اصلی با لنز دوگانه خواهد داشت که به‌صورت عمودی چینش می‌شوند و با ویژگی 3D Depth (عمق سه‌بعدی)، امکان پشتیبانی از واقعیت مجازی را روی این گوشی فراهم می‌آورد. سایر ویژگی‌های این آیفون تازه شامل شارژ بی‌سیم، شارژ باسیم به‌صورت سریع و بهبود مقاومت در مقابل آب است.


منبع:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: gsm.ir