مقایسه طول عمر باتری‌ Note 8 با سایر گوشی های موبایل
قصد داریم به بررسی تفاوت باتری نوت 8 با سایر گوشی های دیگه بپردازیم.

طول عمر باتری نوت 8 چقدر است؟

طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند و ظرفیت آن‌ها عاملی مهم هنگام خرید گوشی است. به همین منظور، مقایسه‌ای بین باتری‌ Note 8 سامسونگ با مدل‌های دیگر انجام گرفته تا علاقه‌مندان با دقت بیشتری گوشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

باتری‌ Note 8 سامسونگ نسبت به +S8 کوچک‌تر است اما +S8 باتری ۳۵۰۰ و Note 8 باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد. البته باتری Note 8 برای یک روز کارکرد عادی کافی است.

برای مقایسه باتری برترین پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند، نور صفحه‌ نمایش همه مدل‌ها را تا آخرین میزان بالا بردند تا طول عمر باتری‌ها محاسبه شود.

نتایج به دست آمده بسیار جالب بود؛ Note 8 حدود ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه، Note 7 قریب به ۹ ساعت و ۴۹ دقیقه، +S8 نزدیک به ۸ ساعت، آیفون +۷ حدود ۹ ساعت و ۵ دقیقه، OnePlus 5 به میزان ۹ ساعت و ۱۸ دقیقه، گوگل Pixel XL حدود ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه و ال جی G6 به میزان ۶ ساعت و ۹ دقیقه شارژ نگه داشتند.

عامل مهم دیگر برای مقایسه باتری تلفن‌های هوشمند، یعنی سرعت شارژ باتری نیز در این گوشی ها مورد بررسی قرار گرفت. Note 8 مجهز به فناوری شارژ سریع (Fast Charge) است. این مدل، به رغم داشتن باتری کوچک‌تر نسبت به S8، به مدت‌زمان بیشتری برای شارژ، احتیاج دارد اما روی‌ هم‌ رفته، شارژ Note 8، در مدت‌زمان ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ می‌رسد. از سویی دیگر، این میزان نسبت به آیفون +۷ بسیار عالی است، چرا که +۷ مجهز به فناوری شارژ سریع نیست و حدود ۳ ساعت و ۱۷ دقیقه طول می‌کشد تا شارژ شود.

مدت‌زمان شارژ شدن باتری مدل‌های دیگر به شرح زیر است:

Note 8 حدود ۱۰۲ دقیقه، Note 7 نزدیک به ۹۶ دقیقه، +S8 در حدود ۹۹ دقیقه، آیفون +۷ تقریبا ۱۹۷ دقیقه، OnePlus 5 قریب به ۹۹ دقیقه، گوگل Pixel XL به مدت ۱۱۸ دقیقه، و ال جی G6 حدود ۹۶ دقیقه.

Note 8 مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم است اما بدنه شارژر بی‌سیم، در پکیج این محصول نیست و باید به صورت جدا خریداری شود. شارژرهای بی‌سیم از طریق استانداردهای WPC و PMA قابل مقایسه هستند.

لازم به ذکر است؛ کسانی که Note 8 را در ماه اول عرضه به بازار خریداری کنند، یک شارژر بی‌سیم به صورت رایگان دریافت می‌کنند که قیمت آن به تنهایی حدود ۹۰ دلار است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir