سامسونگ گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در ایران معرفی شد
دفتر ایران شرکت سامسونگ طی رویدادی در پردیس سینمایی ملت با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت سامسونگ از موبایل گلکسی نوت ۸ به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ به صورت رسمی رونمایی کرد.

نوت 8 رسما به ایران آمد

دفتر ایران شرکت سامسونگ در رویدادی بزرگ در پردیس سینمایی ملت که میزبان رونمایی از اولین موبایل خانواده گلکسی نوت شرکت سامسونگ بود از جدیدترین عضو موبایل‌های خانواده گلکسی نوت یعنی اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در ایران با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران شرکت سامسونگ از جمله سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران با معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۸ گفت: امروز همه ما در این مکان جمع شده‌ایم تا یکی از خاص‌‎ترین گوشی‌های این صنعت را به شما معرفی کنیم، این محصول یک تلفن همراه جدید نیست بلکه دستگاهی است تا خلاقیت در زندگی شما را بیشتر کند. این محصول برای آن‌هایی است که رهبری می‌کنند و به دنبال پیروی نیستند. گلکسی نوت ۸ محصولی پرچمدار برای افراد خاص و برگزیده است.

سوک هانگ ادامه داد: سری گلکسی نوت شرکت سامسونگ به دلیل ابزار قلم S Pen شما را قادر می‌سازد در هر مکان و زمانی حتی کوچکترین ایده‌های خود را ثبت کنید. حمایت گسترده طرفداران سامسونگ در کنار میراث خانواده گلکسی باعث شد تا محصولی معرفی شود که می‌توان به آن اعتماد کرد و کارهای بزرگتری به وسیله آن انجام داد.

در ادامه این مراسم، علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ الکترونیکس با بیان اینکه خدمات ویژه برای گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ مانند سری S در نظر گرفته شده است، گفت: تمامی افرادی که تا پایان آذر ماه سال جاری اقدام به خرید سامسونگ گلکسی نوت ۸ بکنند شامل طرح خدمات ویژه تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ هستند که در این سامانه سامسونگ دقت و سلامت خدمات را تضمین می‌کند و از صفحه نمایش دستگاه پشتیبانی ویژه دارد.

توسلی در رابطه با فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ گفت: طرج پیش فروش نوت ۸ از ۲۸ شهریور ماه آغاز شد و با توجه به چندین هزار درخواست خرید، طرح پیش فروش طی مدت کمتر از یک هفته به اتمام رسید و در حال حاضر سامسونگ همانطور که به مشتریان خود قول داده بود در حال انجام رویه واردات است تا در هفته سوم مهر ماه دستگاه گلکسی نوت ۸ را به این مشتریان تحویل دهد. همچنین با توجه به موجودی گلکسی نوت ۸ در ایران از هفته گذشته تحویل برخی دستگاه‌ها شروع شده است و فروش رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۸ از از ۱۷ مهر ماه در چند شهر بزرگ کشور از جمله تهران به صورت رسمی در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی همراه با گارانتی آغاز می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی خدمات VoLTE روی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ خبر داد و گفت: در این سرویس با توجه به مذاکرات انجام شده با دو اپراتور، مشترک صدای مکالمه را با کیفیتی بالا با نام HD می‌شنود و میزان قطعی و مشکلات در مکالمات به حداقل می‎رسد. همچنین در کنار افزایش کیفیت مکالمات، زمانی که شما در هنگام مکالمه هستند، اینترنت روی گوشی شما به جای تنزب به نسل دوم یا نسل سوم همچنان در نسل چهارم باقی می‌‎ماند و مشکلاتی که در سایر تلفن‌های هوشمند وجود دارد را در موبایل‌های جدید سامسونگ تجربه نمی‌کنید.


مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت ۸ به شرح زیر است:


    پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۵ با فرکانس ۲٫۳ و ۱٫۷ گیگاهرتز
    پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP20
    صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس با لایه محافظتی گوریلا گلس نسخه ۵٫۰ و قابلیت تاچ سه بعدی و صفحه نمایش Always-on با فناوری HDR10
    ۶ گیگابایت حافظه رم
    ۶۴ گیگابایت کارت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه جانبی
    دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱٫۷ و ۲٫۴ همراه با فلش LED دوگانه و قابلیت فوکوس اتوماتیک
    دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷
    باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از شارژ وایرلس
    دارای قلم مخصوص S PEN جدید و پیشرفته، قابلیت پشتیبانی از سامسونگ دکس و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه
    سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا همراه با رابط کاربری Grace UX


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir