برای بازی هیجان انگیز Wolfenstein II چه سیستمی مورد نیاز است؟
سیستم مورد نیاز برای بازی ولفنشتاین Wolfenstein  اعلام شده است.

سیستم مورد نیاز برای اجرای ولفنشتاین ۲ مشخص شد

یکی از بهترین اکشن‌های اول شخص امسال تا چند روز دیگر رسما وارد بازار می‌شود. قسمت دوم سری جدید «ولفنشتاین» ظاهرا نسخه‌ی کامپیوتر درست و درمانی خواهد داشت و بازی‌کننده‌های این پلتفرم، قابلیت‌های فنی و گرافیکی بیشتری از کنسول‌ها دریافت خواهند کرد.

استودیوی بازی‌سازی MachineGames سیستم مورد نیاز برای بازی کردن Wolfenstein II: The New Colossus را مشخص کرده است. این سیستم مورد نیاز در مقایسه با بازی‌های جدید، چندان هم بالا نیست و نشان از بهینه‌سازی خود بازی دارد.

نسخه‌ی کامپیوتر ولفنشتاین ۲ میزان فریم آنلاک شده‌ای دارد؛ می‌توان بازی را با وضوح تصویر ۱۶ به ۱۰ و هم‌چنین نسبت تصویر فوق کشیده‌ی ۲۱ به ۹ هم تجربه کرد. امکان تنظیم میدان دید یا همان FOV هم در بازی وجود خواهد داشت می‌توانید آن را از ۷۰ درجه تا ۱۲۰ درجه تنظیم کنید.

بازی وضوح‌های تصویر ۴K را پشتیبانی می‌کند و تنظیماتی بسیار زیاد برای نورپردازی، سایه‌ها، بافت‌ها و میزان مصرف حافظه‌ی کارت گرافیک و گزینه‌های بسیار بیشتری را در خودش جای داده است. ولفنشتاین ۲ با استفاده از رابط برنامه‌نویسی Vulkan ساخته شده است و این موضوع، می‌تواند عملکرد بازی را بهتر کند.

سیستم مورد نیاز Wolfenstein II: The New Colossus روی کامپیوتر از این قرار است:

حداقل سیستم:

پردازنده: اینتل Core i7-3770 یا AMD FX-8350
کارت گرافیک: انویدیا GTX 770 یا AMD Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: چهار گیگابایت
حافظه‌ی اصلی: هشت گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۵ گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی:

پردازنده: اینتل Core i7-4770 یا AMD FX-9370
کارت گرافیک: انویدیا GTX 1060 یا AMD Radeon RX 470
حافظه‌ی اصلی: ۱۶ گیگابایت

نسخه‌ی دیسکی بازی همین حالا برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در بازار برای خرید موجود است، ولی اگر نسخه‌ی دیجیتال آن را تهیه کرده‌اید، باید سه روز دیگر تا آنلاک شدن آن صبر کنید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com