مشخصات و قیمت هوآوی نوا ۳
هوآوی نوا ۳ جدید ترین گوشی شرکت هوآوی است که بزودی عرضه خواهد شد. درادامه به بیان مشخصات هوآوی نوا ۳ می پردازیم.

هوآوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) در راه است

براساس برخی از شایعات منتشر شده، احتمالا هوآوی قصد دارد از یک گوشی جدید از سری نوا با نام نوا ۳ (Huawei Nova 3) رونمایی به عمل آورد و بنابر شایعات ذکر شده در این خصوص احتمالا این گوشی هوشمند دارای یک طراحی تمام صفحه و شبیه به نوا ۲ آی که فقط در مالزی عرضه شد، خواهد بود. کمپانی هوآوی پیش از این نیز گوشی های هوشمند هوآوی میت ۱۰ لایت را در اروپا،آنر ۹ آی را در هند و Maimang 6 را در کشور چین عرضه کرده بود.

براساس اطلاعاتی که از این کمپانی در خصوص نوا ۳ منتشر شده است گویا این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ * ۲۱۶۰ پیکسل با وضوح تصویر Full HD Plus خواهد بود.

براساس این اخبار چون که که نوا ۳ قرار است دارای پنل جلویی تمام صفحه باشد، احتمالا حسگر اثر انگشت این گوشی در پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت و همچنین احتمالا این گوشی هوشمند همانند نوا ۲ آی داراس ۴ سنسور دوربین می باشد. سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین جلو و سنسور های ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی.

همچنین شایعات در خصوص پردازنده ی این گوشی اعلام می کنند که احتمالا از کایرین ۶۷۰ با شش هسته ی کاستوم و فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و یک پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای Mali – G72MP4 بهره می برد. ظاهرا این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری با بهره گیری از فناوری شارژ سریع (۱۸ واتی) بهره مند خواهد بود. بر اساس این موضوع که نوا ۳ یک گوشی هوشمند میان رده است احتمال می رود که دارای حافظه ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی باشد.

هواوی نوا ۲ با قیمت ۳۷۵ دلار در سال گذشته به فروش رسید ولی امسال با توجه به افزایش قیمت اسمارت فون ها احتمالا هوآوی نوا ۳ با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه شود و زمان عرضه نیز احتمالا ۵ دسامبر خواهد بود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: zoomtech.ir