هزینه تعمیر آیفون ایکس شما را شوکه می کند!!
قیمت و هزینه تعمیر آیفون ایکس پرچم‌دار جدید اپل مشخص شده که شامل تعویض نمایشگر و قطعات دیگر می‌شود.

هزینه تعمیر آیفون ایکس چقدر است؟

اگر آیفون ایکس، جدیدترین پرچم‌دار اپل را خریداری کرده باشید، بهتر است در نگه‌داری آن احتیاط بسیاری به خرج دهید. در کنار برچسب قیمت آیفون ایکس، گویا هزینه تعمیر آن نیز بسیار بالا است.

در صورتی که نمایشگر آیفون ایکس آسیب ببیند، ۲۷۹ دلار برای تعویض آن هزینه باید بپردازید. با چنین مبلغی امکان خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی با سخت‌افزار مناسب دارید. هزینه تعمیر آیفون ایکس بسیار بیشتر از آیفون‌های قبلی است. بنابراین در هنگام خرید این محصول، هزینه تعمیر آن را نیز در نظر بگیرید.

در صورتی که همراه با شکستگی نمایشگر، ایرادات دیگری در آیفون ایکس مشاهده شود، با هزینه‌ای بالغ بر ۵۴۹ دلار همراه هستید. این قیمت برابر یک پرچم‌دار اندرویدی و نیمی از قیمت آیفون ایکس است.

در مورد آیفون 8 به مبلغ ۱۶۹ دلار برای تعویض نمایشگر و ۳۴۹ دلار برای ایرادات دیگر اشاره شده است. این هزینه‌ها در صفحه رسمی اپل قرار گرفته است. با این حساب، بهتر است قبل از خرید آیفون ایکس، ویدیوهایی در مورد تست مقاوم آن مشاهده کنید.

یکی از دلایل هزینه بالای تعمیر آیفون ایکس، به کار رفتن دوربین Face ID در پنل جلویی این تلفن هوشمند است. بنابراین زمانی که صفحه نمایشگر شکسته شود، دوربین Face ID نیز تعویض می‌شود. همین امر باعث افزایش هزینه‌های تعویض نمایشگر و تعمیر آیفون ایکس شده است.

آیفون ایکس توانمندترین سخت‌افزاری را به همراه دارد که یک گوشی هوشمند ساخته شده توسط اپل، به کاربران ارائه می‌دهد. قابلیت‌های متعدد نیز باعث شده تا طرفداران محصولات اپل، نسبت به خرید آن علاقه‌مند شوند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir