8 کاری که نباید در اینستاگرام انجام داد!
اگر قصد دارید به یک فرد حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید, به 8 نکته زیر توجه کنید

این 8 کار را در اینستاگرام انجام ندهید

هنگامی‌که پست‌های خود را به‌درستی منتشر کنید با انبوهی از مخاطبان مواجه می‌شوید که برای دیدن مطالب شما لحظه شماری می‌کنند. انتشار درست پست‌ها بدان معنی است که چگونه:

یک عکس عالی بگیرید

لایک و نظرات بیشتری را دریافت کنید

بهترین هشتگ‌ها را برای پست‌های خود پیدا کنید

یک دنباله واقعی برای خود بسازید

هنگامی‌که متوجه می‌شوید بسیاری از دوستان‌تان پست‌های شما را دنبال می‌کنند، دانستن این نکته که چه کار‌هایی را باید انجام دهید تنها بخشی از قضیه است، اما بخش دیگر آن مربوط به کار‌هایی است که باید از انجام آن‌ها در صفحه خود اجتناب کنید.

برای دریافت یک نتیجه خوب و محبوب‌تر شدن در اینستاگرام می‌توانید از راهکار‌هایی که در ادامه این مطلب به توضیح آن‌ها می‌پردازیم، کمک بگیرید؛ با ما همراه باشید.

عکس‌های زیر را پست نکنید

این بدان معنی نیست که هر یک از عکس‌های شما باید دارای ارزش مکانی در نشنال جئوگرافی باشد. این مسئله بیشتر به نگاه کردن به عکس‌های شما، انتقاد از تصاویر و چشم‌انداز‌هایی که واقعا در اینستاگرام دارای ارزش هستند، مربوط می‌شود.

به یاد داشته باشید که عکس‌های شما باید احساسات‌تان را بیان کنند و به مردم چیز‌های جدیدی را نشان دهند که بعید است که در جای دیگری پیدا شود. عکاسی با موضوع غذا باید مردم را گرسنه کند و در عکاسی با مضمون مسافرت باید روایت‌گر چیز‌های عجیب و غریب باشید. اگر هنوز تصاویری با این مضمون‌ها پیدا نکردید اصلا نگران نباشید، از همین امروز شروع کنید و با وسواس بیشتری تصاویر موردنظرتان را تهیه و گلچین کنید.

فاصله گرفتن بیش از حد از برند‌ها

اگر شما به سادگی از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس‌های خود با دوستان‌تان استفاده می‌کنید، می‌توانید هر چه دوست دارید را پست کنید. اما برای تاثیر گسترده‌تر، به موضوع یا سبک کلی نیاز دارید تا مردم بدانند که چه انتظاراتی باید داشته باشند.

برای مثال، روئل ون وانروی، منحصرا عکس‌های خیره کننده‌ای از ساختمان‌های رها شده را پست می‌کنند. همچنین لورا و نورا از فروشگاه‌های مواد غذایی، تصاویری را تهیه می‌کنند و سبک منحصر به فرد عکاسی غذایی خود را دارند.

کپشن‌های مناسب را فراموش نکنید

این به هیچ عنوان یک راز نیست و می‌توان گفت: پست‌هایی که دارای کپشن مناسب هستند از جذابیت بیشتری نسبت به آن‌هایی که فاقد این گزینه هستند، برخوردارند. برای این کار شما می‌توانید یک سؤال را مطرح کنید، یک داستان و یا یک فراخوان را به اشتراک بگذارید؛ بالاخره هر کاری که انجام می‌دهید، کپشن پست‌هایتان را خالی نگذارید.

به یاد داشته باشید که انجام این کار یکی از ساده‌ترین قوانین اینستاگرام است.

هشتگ‌ها را نادیده نگیرید

همیشه استفاده از یک کپشن به معنای آن نیست که تنها یک قسمت از هشتگ‌های محبوب را چک کنید و امیدوار باشید تا دیگران تصاویر شما را ببینند. به نظر می‌رسد که استفاده بیش از حد از بعضی هشتگ‌های غیر خاص مانند love، #instagood، #ike# و ... معمولا پست‌های شما را به سوی اسپم‌ها سوق می‌دهند. در عوض بهتر است فقط از هشتگ‌هایی که مرتبط هستند استفاده کنید چراکه در اینستاگرام قوانین خاصی در مورد هشتگ‌ها وجود ندارد..

دنبال‌کنندگان خود را نادیده نگیرید

اگر شما نظرات واقعی را در پست‌های اینستاگرام خود دریافت می‌کنید نباید به هیچ وجه آن‌ها را نادیده بگیرید. ارتباط برقرار کردن با دنبال‌کنندگان خود را راحت کنید تا به‌زودی طرفداران واقعی خودتان را بیابید. انجام این کار باعث محبوبیت بیشتر پروفایل شما می‌شود و ممکن است افراد برای همکاری و یا درخواست مصاحبه با شما تماس بگیرند و به دنبال آن، پرسش و بینش آن‌ها می‌تواند خلاقیت‌تان را افزایش دهد.

متناقض رفتار نکنید

برخی از صفحات پرطرفدار در اینستاگرام در یک بازه زمانی اقدام به انتشار تعداد زیادی پست می‌کنند و پس از آن برای یک یا دو هفته هیچ اثری در صفحات‌شان پیدا نمی‌کنید. ممکن است این کار برای شما راحت‌تر باشد، اما برای دنبال‌کنندگان شما اصلا مناسب نیست. به جای این کار، با آپلود یک یا دو پست در روز، با پست‌های خود سازگار باشید و به دنبال‌کنندگان خود فرصتی برای شناخت بیشتر و سبک کاری‌تان بدهید.

راحت‌ترین راه برای انجام این کار این است که برنامه‌ریزی برای پست‌های اینستاگرام تان را پیش از سایر برنامه‌هایتان قرار دهید.

افرادی که به آن‌ها علاقه‌ای ندارید، دنبال نکنید

یکی از روش‌هایی که برخی از کاربران اینستاگرام بیش از حد از آن استفاده می‌کنند، فالوو کردن افرادی است که هیچ شناختی از آن‌ها ندارند و تنها به این امید این کار را انجام می‌دهند تا فرد مقابل نیز آن‌ها را دنبال کند. این ترفند ممکن است تا حدودی کار کند، اما بسیار وقت‌گیر بوده و نشان دهنده یک رفتار متناقض از سوی شماست.

بهتر است از اینستاگرام به شیوه‌ای استفاده کنید که از آن انتظار می‌رود. پروفایل‌های خلاقانه و فوق‌العاده را جستجو کنید و تنها آن‌هایی که دوست دارید را دنبال کنید و از بقیه صرف‌نظر نمایید. جالب است بدانید خوشبختانه اکثر کاربران از این پلتفرم استفاده می‌کنند. آن‌ها از ویژگی‌های جستجو و کشف اینستاگرام برای دنبال کردن پروفایل‌های جدید کمک می‌گیرند.

تجزیه و تحلیل‌ها را نادیده نگیرید

اگر اکانت کاربری اینستاگرام شما یک حساب تجاری است باید حساب خود را به صفحه فیس‌بوک خود پیوند دهید تا از این طریق به برخی از تحلیل‌های اساسی، اما مفید دسترسی داشته باشید. با انجام این کار، تجزیه و تحلیل‌هایی مرتبط به شما نمایش داده می‌شود و همچنین می‌توانید برداشت‌های مختلف از هر یک از پست‌های خود را مشاهده کنید تا ببینید چه کسانی واقعا از آن‌ها رنج می‌برند و چه کسانی از انتشار آن‌ها استقبال می‌کنند. مرور این موارد به شما کمک می‌کند که به‌طور مرتب پست‌های مورد نظرتان را برای دنبال‌کنندگان خود انتخاب کنید.

قوانین اینستاگرام را برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای دنبال کنید

به استثنای این‌که شما یک فرد مشهوری هستید که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کنید، شما باید به چند قاعده اساسی بپردازید و از اشتباهاتی مانند این‌ها اجتناب کنید تا واقعا در اینستاگرام موفق شوید. به خاطر داشته باشید که با انجام کار‌های فوق تنها خواهر و برادر و برخی دوستان شما پست‌هایتان را دنبال خواهند کرد، حال اگر از این وضعیت خوشحال هستید، خوب است؛ اما در غیر این‌صورت فرض می‌کنیم که می‌خواهید اکانت اینستاگرام‌تان را به سطح بالاتری برسانید. پس بهتر است صبور و پایدار باشید و همیشه در بهبود آن‌چه قصد انتشار آن را دارید، سعی کنید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:itresan.com