6 گوشی موبایل پرچمدار که بزودی معرفی می شوند
قصد داریم به معرفی گوشی های موبایل پرچم‌دار 2018 که در نیمه اول سال خواهند آمد بپردازیم؛ در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی ۶ گوشی هوشمند پرچم‌داری که نیمه اول ۲۰۱۸ می‌آید

به فوریه و فصل رونمایی از گوشی‌های جدید نزدیک می‌شویم. برخی گوشی‌های جدید در کنفرانس جهانی موبایل/ MWC در بارسلونا و برخی دیگر نیز به طور مستقل بعدا رونمایی خواهند شد.

در اینجا به معرفی گوشی های پرچم‌دار 2018 که در نیمه اول سال خواهند آمد؛ می‌پردازیم:

گلکسی اس 9

قول رونمایی از پرچم‌دار 2018 سامسونگ به روز 25 فوریه و در خلال برگزاری MWC حواله شده است. گفته می‌شود طراحی اس 9 شبیه اس8 با کمی تغییر در پشت گوشی خواهد بود. در تیزر تبلیغاتی سامسونگ خبر از تغییر بزرگ در دوربین اس 9 داده شده و از آن تحت عنوان «Super Speed Dual Pixel» یاد شده است. در مقایسه با اس 8 سریعتر فوکوس می‌کند و تصاویر شفاف‌تری خواهد گرفت. همچنبن لنز دوم روی اس 9 پلاس قابلیت تله فوتو خواهد داشت.


ال جی جی 7

کمی بعد از کنفرانس جهانی موبایل ال جی قصد رونمایی از پرچم‌دار 2018 خود را به نام جی 7 دارد. گفته می‌شود جی 7 متفاوت از مدل 2017 است و برخلاف اینکه جی 6 پردازنده قدیمی 821 را یدک می کشید، مدل 2018 به جدیدترین پردازنده یعنی اسنپ دراگون 845 مجهز خواهد بود. دوربین واید انگل در جی 7 توسعه یافته و طراحی بدون حاشیه و لبه‌ای را از کمپانی کره‌ای شاهد خواهیم بود.


موتو جی 6

سری جی در موتورولا برای گوشی‌های میان رده است که نرم افزار در آن بهینه شده و سرعت خوبی به گوشی می‌دهد. طراحی جی 6 شبیه گوشی‌های پریمیوم است و قیمت پایین آن برای کاربران جذاب خواهد بود. بالارفتن کیفیت دوربین و کم حاشیه شدن اسکرین از ویژگی‌های جی 6 است که در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد شد.


نوکیا 9

کمتر از یک سال است که نوکیا (HMD) دوباره وارد بازار گوشی شده و تاکنون گوشی‌های سطح پایین و میان رده خود را راهی بازار کرده و حالا نوبت عرضه پرچم‌دار متفاوت خود به نام نوکیا 9 در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا است.

کیفیت بالای دوربین در نوکیا 9 ، پردازنده اسنپ دراگون 845، نمایشگر اولد بدون حاشیه ویژگی‌هایی است که به این گوشی پریمیوم چسبانده می‌شود.

وان پلاس 6

«پته لائو» مدیر وان پلاس اخیرا اعلام کرد در فصل دوم 2018 (ژوئن) گوشی جدید را رونمایی و عرضه خواهند کرد. قیمت پایین، پرفورمنس بالا و اندروید تقریبا خالص (در مورد وان پلاس 5 تبلیغات پنهان روی گوشی باعث آزرده خاطر شدن کاربران شد) از ویژگی‌های گوشی چینی است که باید منتظر آن شد.


رِد هیدروژن وان

«هیدروژن وان» / Hydrogen One برند معروفی نیست اما دوربین متفاوت روی این گوشی چشمها را خیره کرد. دوربین ساخت کمپانی با نام RED، به قدری با کیفیت است که می توان با آن فیلم ساخت!

دوربین به صورت ماژولار تعریف شده و لنزهای متنوع به آن می‌خورد تا فیلمبرداری حرفه‌ای انجام شود. فناوری هولوگرافیک روی اسکرین نیز قابل توجه است. سفارشات دریافت شده در تابستان 2018 به دست مصرف کننده خواهد رسید.

اما پس از نیمه اول 2018 در نیمه دوم شاهد ورود 3 مدل آیفون با نام‌های جدید و بر مبنای تجریه آیفون ایکس(10) خواهیم بود. همچنین نوت 9 سامسونگ، ال جی وی 40 و ریزرفون 2 نیز رونمایی و عرضه خواهند شد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir