هواوی P20 پرو با 3 دوربین در پشت گوشی!!
هواوی P20 پرو گوشی جدید این کمپانی چینی قرار است با سه دوربین در پشت عرضه شود!

مشخصات هواوی P20 پرو

شرکت هواوی در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمدار جدید خود رونمایی نخواهد کرد و برای آشنایی با این دستگاه باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم. به تازگی تصویری از هواوی P20 پرو منتشر شده که دوربین سه گانه آن را نشان می دهد.

در حال حاضر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند بر روی دو بخش محصولات تولیدی خود تمرکز کرده اند. این کمپانی ها هر ساله به دنبال افزایش اندازه نمایشگر و همچنین استفاده از دوربین های قدرتمندتر برای گوشی های هوشمند خود هستند. بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار از این دو ویژگی بهره می برند.

در سال های اخیر شاهد نوآوری چندانی در صنعت گوشی های هوشمند نبوده ایم ولی ظاهرا این روند به زودی پایان می یابد. در گذشته نه چندان دور تصاویری از نوکیا 10 منتشر شده بود که دوربین پنچ گانه آن را نشان می داد (تصویری از نوکیا 10 که طراحی دوربین پنج گانه گوشی را نشان می دهد). حال تصویری از هواوی P20 پرو در اینترنت منتشر شده که استفاده از دوربین سه گانه در این دستگاه را نشان می دهد (هواوی پی 20 در سه نسخه روانه بازار می شود).

هواوی در کنار شرکت های اپل و سامسونگ، یکی از تاثیرگذارترین کمپانی های فعال در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود. این شرکت با استفاده از دوربین های دوگانه در محصولات تولیدی خود، بسیاری از شرکت ها را به استفاده از این فناوری ترغیب کرد. بنابراین امکان استفاده از دوربین سه گانه در محصولات دیگری که در آینده روانه بازار می شوند نیز وجود دارد.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با دو گوشی هوشمند هواوی P20 و هواوی P20 پرو فاش شده است. بر اساس آخرین گزارشات، پرچمداران آینده هواوی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهند شد (هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود).

انتظار می رود هواوی P20 پرو همانند دیگر محصولات اصلی سری P از دوربین های لایکا استفاده کند. بر اساس تصویری که به تازگی منتشر شده، این گوشی هوشمند به 3 سنسور لایکا با طراحی عمودی مجهز خواهد شد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir