تغییر نام گوشی های سامسونگ از S به X
به نظر می رسد گوشی های سری S سامسونگ از سال 2019 به بازار عرضه نشوند و با نام دیگری در بازار عرضه می شوند.

از سال 2019 منتظر عرضه گوشی های سری S سامسونگ نباشید!

گوشی های سری S سامسونگ هشت سال است که روانه بازار می شود. این شرکت در سال 2010 از گلکسی S رونمایی کرد و آخرین محصول از این سری نیز با نام گلکسی S8 در سال 2017 معرفی شد. این شرکت در تاریخ 25 فوریه از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد (گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود).

بر اساس گزارشی از کشور کره جنوبی، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس آخرین دستگاه های موبایل از سری S سامسونگ خواهند بود. این شرکت در نظر دارد از سال 2019 محصولات پرچمدار خود را با نام دیگری روانه بازار کند (در حال حاضر اطلاعی در رابطه با دستگاه های سری نوت در دسترس نیست).

سامسونگ باید در سال 2019 از دهمین محصول سری S خود رونمایی کند که بر اساس نام‌گذاری کنونی، این دستگاه گلکسی S10 نام خواهد داشت. با این وجود، گزارش جدید به این موضوع اشاره دارد که گوشی های سری S سامسونگ از سال 2019 تحت نام گلکسی X روانه بازار می شوند.

چنین اقدامی از سوی سامسونگ منطقی به نظر می رسد، چرا که معرفی دستگاه هایی تحت نام گلکسی S11 و گلکسی S15 برای کاربر چندان جذاب نخواهد بود. علاوه بر این موضوع، سامسونگ با معرفی محصولات سری X مستقیما با آیفون X شرکت اپل مبارزه خواهد کرد.

نمی توان با قطعیت هدف سامسونگ از این تغییر نام را بیان کرد، ولی این شرکت همچنان به توسعه محصولات سری S خود ادامه می دهد و تنها آن ها را با نام دیگری روانه بازار می کند. با توجه به معرفی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در آینده نزدیک، شاید این شرکت برنامه خود را برای سال های آینده اعلام کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir