قیمت گلکسی S9 لو رفت
در گذشته قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس فاش شده بود ولی اکنون اطلاعات قیمتی این دو محصول در گزارشی جدید مجددا خبرساز شده است.

قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس

فاصله کمی تا معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ باقی مانده است. بر اساس رندرهای زیادی که از این دو دستگاه منتشر شده، گلکسی S9 و S9 پلاس از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارند ولی مشخصات فنی آن ها بهبود یافته است.

به تازگی قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس دوباره فاش شده که نشان از قیمت بالاتر آن ها نسبت به محصولات نسل گذشته دارد. در گزارشات دیگری که تا به امروز منتشر شده نیز قیمت بالاتر این دو دستگاه به چشم می خوردند. امروز یکی از افشاگران معروف، رولند کوانت، قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را برای بازار نروژ منتشر کرده است.

بر اساس گفته کوانت، گلکسی S9 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نروژ قیمتی برابر با 8790 کرون نروژ خواهد داشت که با معادل سازی به 1130 دلار آمریکا می رسیم. از طرف دیگر گلکسی S9 پلاس با 64 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 9790 کرون نروژ (1260 دلار) به فروش می رسد.

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب 1200 و 1300 کرون نروژ از نسل گذشته خود گران تر هستند. کوانت با انتشار قیمت پرچمداران جدید سامسونگ به این نکته اشاره کرده که قیمت گوشی های هوشمند در مناطق اسکاندیناوی همانند نروژ نسبت به بقیه مناطق اروپا گران تر است. علاوه بر این قیمت محصولات در اروپا، از ایالات متحده آمریکا نیز بیشتر است.

گلکسی S8 با قیمت 750 دلار در آمریکا عرضه شده بود که بر اساس گزارشات گذشته باید شاهد افزایش 10 درصدی قیمت نسل جدید این گوشی هوشمند باشیم. بنابراین گلکسی S9 در این کشور قیمتی در حدود 800 دلار خواهد داشت.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir