معرفی 5 ربات برتر در تلگرام + کاربرد هایشان
اگر به دنبال بهترین ربات ها در تلگرام با کارایی های مختلف هستید در ادامه ما 5 ربات برتر تلگرام را معرفی خواهیم کرد.

با 5 ربات برتر تلگرام آشنا شوید

هر ربات تلگرام با هدف ارایه خدماتی خاص، توسط توسعه دهنده مربوطه ساخته می‌شود و پس از آن با یک آیدی مانند پروفایل‌های شخصی، قابل دسترس دیگر کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه پنج ربات تلگرام را که حتما باید امتحان کنید، به شما معرفی می‌کنیم.

1. یوتیوب دانلودر

یکی از ساده‌ترین راها برای دانلود ویدیو از یوتیوب توسط این ربات تلگرام در اختیارتان قرار می‌گیرد. توسط ربات یوتیوب دانلودر می‌توانید تنها با قرار دادن لینک اشتراک گذاری ویدیو در این ربات، فایل خود را با تمامی کیفیت‌های موجود دریافت کنید. دانلود ویدیو مورد نظر به دو صورت توسط فایل و یا لینک قابل انجام است. علاوه بر این‌ها، تبدیل ویدیوهای یوتیوب به فایل‌های صوتی mp3 قابل دانلود، یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این ربات محسوب می‌گردد.

برای استفاده از این ربات، تنها کافیست وارد UtubeBot@ شوید و لینک ویدیو خود را ارسال کنید.


2. تبدیل موزیک به ویس

یکی دیگر از ربات‌های برتر تلگرام که از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، Toolkit بوده که توسط آن می‌توانید فایل‌های موزیک‌ خود را به ویس‌های چند ثانیه‌ تا چند دقیقه‌ای تبدیل کنید. برای استفاده از این ربات کافی است وارد Toolkit@ شوید و از آن جا فایل صوتی خود را برای آن ارسال نمایید. پس از ارسال فایل و تعیین مدت زمان، نمونه ویس شما برای‌تان ارسال خواهد شد.


3. تبدیل ویدیو مسیج به فایل ویدیویی

اگر بنا به هر دلیلی می‌خواهید ویدیو مسیج تلگرامی مورد نظر خود را به صورت یک فایل ویدیویی MP4 و قابل ذخیره سازی از تلگرام دریافت کنید، این ربات به کارتان می‌آید. برای استفاده از این ربات تلگرام تنها کافی است وارد SaveVMbot@ شوید و با زدن دکمه استارت و ارسال ویدیو مسیج مورد نظر، فایل تصویری MP4 خود را دریافت کنید.


4. نظر سنجی

Poll Bot و Vote، دو ربات مشابه هستند که شما را در ساخت نظر سنجی‌های مختلف کمک می‌کند. توسط این دو ربات تلگرام شما می‌توانید با طرح سوال و نوشتن چند پاسخ برای آن، نظر سنجی ایجاد کنید و آن را در گروه و یا چنل خود به اشتراک بگذارید. در آخر، نتیجه نظر سنجی برای‌تان نمایش داده می‌شود و می‌توانید از عملکرد شرکت کنندگان با خبر شوید. برای استفاده از این دو ربات وارد PollBot@ و یا Vote@ شوید و پس از طرح سوال و جواب، آن را در گروه یا کانال خود قرار دهید.


5. استور ربات‌ها

این ربات به عنوان یک استور در تلگرام عمل کرده و به شما تمامی ربات‌های ساخته شده را با چارت بندی خاص و امکان جستجو، معرفی می‌کند. بیش از هزاران ربات در این استور موجود بوده که با کمی گشت و گذار می‌توانید بهترین آن‌ها را بیابید و توسط تلگرام از آن‌ها لذت ببرید. برای استفاده از استور ربات‌های تلگرام، وارد StoreBot@ شوید و از آنجا موارد دلخواهتان را پیدا کنید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir