قیمت هواوی P20 لو رفت
قیمت گوشی های سری P20 هواوی لو رفت که در ادامه به اعلام این قیمت ها خواهیم پرداخت.

گوشی P20 هواوی چه قیمتی دارد؟

از ماه های پیش تا به امروز شایعات و اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات سری P20 هواوی منتشر شده است. علاوه بر مشخصات این دستگاه ها، تصاویری متعددی از آن ها نیز فاش شده که ما را با طراحی این گوشی های هوشمند آشنا می سازد. به تازگی قیمت محصولات سری P20 هواوی در اروپا برملا شده است.

افشاگر معروف، رولند کوانت (Roland Quandt) قیمت نسخه های مختلف هواوی P20 را افشا کرده است. این قیمت ها مربوط به بازارهای اروپایی بوده و در آن ها به میزان رم و همچنین حافظه داخلی دستگاه ها اشاره نشده است. این احتمال وجود دارد که قیمت های ذکر شده مربوط به نسخه های پایه باشد.

بر اساس توییت کوانت قیمت محصولات سری P20 هواوی در محدوده 369 تا 899 یورو قرار می گیرد. قیمت نسخه لایت این دستگاه که به تازگی تصاویر واقعی از آن منتشر شده برابر با 369 یورو است. هواوی P20 که جایگزین هواوی P10 می شود با قیمتی معادل 679 یورو روانه بازار می شود.

گوشی هوشمند هواوی P20 پرو که گران ترین نمونه در میان پرچمداران جدید این شرکت چینی محسوب می شود قیمتی برابر با 899 یورو دارد.

برخلاف شرکت های دیگر که پرچمداران جدید خود را با قیمتی یکسان و حتی بالاتر نسبت به نسل گذشته روانه بازارهای جهانی می کنند، هواوی P20 نسبت به هواوی P10 قیمت کمتری دارد. این شرکت در سال گذشته هواوی P10 را با قیمت 699 یورو در اختیار خریداران قرار داده بود و حال بر اساس توییت کوانت نسخه جایگزین آن 679 یورو قیمت دارد.

هواوی در سال گذشته گوشی هوشمند هواوی P10 پلاس را با قیمت 799 یورو برای فروش عرضه کرد. امسال این دستگاه با هواوی P20 پرو جایگزین می شود که بر اساس توییت اخیر قیمتی برابر با 899 یورو دارد. در حالی که این قیمت بالاتر از نسخه سال گذشته است، این احتمال وجود دارد که نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با این قیمت به فروش برسد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir