با قابلیت جدید اینستاگرام به نام نیم تگ Nametag آشنا شوید
اینستاگرام در حال آزمودن قابلیت نیم تگ (Nametag) است و بزودی این قابلیت جدید خود را معرفی خواهد کرد.

نیم تگ (Nametag) چیست؟

اپلیکیشن اینستاگرام همواره به عنوان یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری تصاویر در دنیا به حساب می آید. بسیاری افراد عکس های غذا یا مسافرت های خود را در این اپلیکیشن با دیگران Share می کنند.

اخیرا شاهد اضافه شدن قابلیت هایی به اینستاگرام هستیم که پیش تر در اپلیکیشن های دیگر مشاهده شده بود. از جمله معروف ترین آنها می توان به استوری اشاره کرد.

بر اساس اخبار جدید، ظاهرا اینستاگرام قصد دارد تا قابلیت نِیم تگ (NameTag) را به این اپلیکیشن اضافه کند. این ویژگی شباهت بسیار زیادی به Snapcode در اسنپ چت دارد.

در این حالت کاربر می تواند با ساخت یک طرح که از ایموجی ها تشکیل می شود، نیم تگ اختصاصی خود را طراحی کرده و با قرار دادن آن در پروفایل خود، اجازه فالو کردن راحت را به دوستان و آشنایان بدهد.

افراد دیگر با اسکن کردن نیم تگ، می توانند بدون تایپ کردن حتی یک حرف به راحتی دوستان خود را دنبال کنند. شایان ذکر است که در طراحی این Nametag ها می توانید از AR Emoji یا تصاویر دیگر که از رنگ های زیادی ساخته شده نیز استفاده کنید.

زمانی که قابلیت نیم تگ به اینستاگرام اضافه شود، کاربران می توانند با اسکن کردن کد مربوط به اشخاص مختلف، به راحتی آنها را فالو کنند. نیازی به تایپ حتی یک حرف یا ارسال درخواست نیست. به این ترتیب می توانید تعداد فالوورهای خود را به آسانی بالا ببرید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir