افزایش علاقه جوانان به محصولات اپل!
براساس نظرسنجی های صورت گرفته, جوانان برای خرید محصولات اپل, علاقه زیادی دارند.

تمایل زیاد جوانان به خرید آیفون دارد

بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط Piper Jaffray در کشور آمریکا به عمل آمده، جوانان تمایل زیادی به خرید آیفون از خود نشان داده اند.

در فصل پاییز سال 2017 و طبق آماری که از جوانان کشور آمریکا به دست آمد، 78 درصد از آنها صاحب گوشی آیفون بودند و این رقم در فصل بهار سال جاری به 82 درصد رسیده و از طرف دیگر، 84 درصد جوانان نیز مایل به خرید آیفون هستند و این نشان از محبوبیت اسمارت فون یاد شده در میان قشر جوان کشور آمریکا دارد.


محصول دیگر اهالی کوپرتینو با نام اپل واچ نیز نسبت به پاییز سال گذشته به محبوبیت بیشتری میان جوانان دست پیدا کرده و بر اساس آمار، 12 درصد از قشر جوان به این موضوع اشاره کرده اند که اپل واچ ساعت محبوب آنها به حساب می آید و این در حالی است که در فصل پاییز سال 2017، این رقم تنها 7 درصد بود. در فصل بهار در کنار تمامی برندهای مشهور تولید کننده ساعت، اپل واچ توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

20 درصد از جوانان تمایل به خرید اپل واچ در 6 ماه آینده را از خود نشان دادند و بد نیست بدانید که این رقم در سال گذشته، 17 درصد بود و حکایت از رشد 3 درصدی در این زمینه دارد. رشد تقاضا برای خرید اپل واچ در میان جوانان نشان از محبوبیت سری اول و سوم این محصول در میان این قشر دارد. چرا که تولید سری دوم اپل واچ سال گذشته متوقف شد.

از آنجا که هر دو محصول یاد شده در سال جاری با تحولاتی روبرو خواهند شد، بر اساس پیش بینی ها آمار خرید آیفون و اپل واچ توسط جوانان تا حد زیادی بالا می رود.

سری چهارم اپل واچ احتمالا با تغییر در طراحی روبرو خواهد شد و در کنار آن، بر اساس شایعات باید منتظر معرفی سه آیفون در سال 2018 باشیم که به ترتیب به نمایشگر 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی مجهز خواهند بود و البته از لحاظ طراحی، فرق آنچنان زیادی با آیفون X ندارند.

در تحقیقات Piper Jaffray که از 6 هزار جوان آمریکایی صورت گرفت، 45 درصد آن را دختران و 55 درصد باقی مانده را پسران تشکیل دادند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir