آیفون جدید با قلم iPen می آید!
براساس اخبار و تحلیل های صورت گرفته آیفون 6.5 اینچی اپل از قلم iPen پشتیبانی می کند

آیفون 6.5 اینچی اپل از قلم iPen پشتیبانی می کند

استیو جابز علاقه ای به استفاده از قلم برای گوشی های هوشمند و تبلت ها نداشت به همین دلیل تا زمان مدیریت وی شرکت اپل از قلم مخصوصی رونمایی نکرد. اپل پس از تغییر مدیریت تصمیم گرفت از قلم خود برای آیپد پرو رونمایی کند. با این وجود به تازگی یک تحلیلگر ادعا کرده که این شرکت در حال توسعه یک قلم برای آیفون 6.5 اینچی خود است.

این تحلیلگر در یادداشتی عنوان کرده که اپل امسال از سه جدید آیفون رونمایی می کند. یکی از این محصولات دارای کدنام «Jaguar» است و از نمایشگر LCD بهره می برد. نسخه 5.8 اینچی با پنل OLED با کدنام «Porsche» و آیفون 6.5 اینچی اپل مجهز به پنل OLED با کدنام «Rolls-Royce» در حال توسعه قرار دارد.

بر اساس اعلام این تحلیلگر، آیفون 6.5 اینچی اپل از قلم iPen پشتیبانی می کند. در حال حاضر مشخص نشده که iPen به معنای پشتیبانی این دستگاه از قلم اپل است و یا این شرکت کوپرتینویی قصد دارد از یک قلم جدید برای آیفون های تولیدی خود پرده بردارد.

در گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی مبنی بر پشتیبانی آیفون از قلم اپل بوده ایم با این حال تا به امروز آیفونی مجهز به این ویژگی معرفی نشده است. در حالی که بسیاری از شرکت ها اعتقادی به استفاده از قلم در دستگاه های تولیدی خود نداشتند، سامسونگ با معرفی محصولات سری نوت و قلم S Pen تغییراتی را در بازار ایجاد کرد.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت محصولات سری نوت، قلم S Pen استفاده شده در این گوشی های هوشمند است. سامسونگ با معرفی هر نسل از محصولات سری نوت کارایی قلم S Pen را افزایش می دهد، بنابراین طبیعی به نظر می رسد که اپل نیز برای آیفون های تولیدی خود قلم در نظر بگیرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir