ترفند سرویس Apple Music برای جذب کاربر بیشتر
سرویس Apple Music که اخیرا به 40 میلیون کاربر دست پیدا کرده و قصد رقابت با اسپاتیفای را دارد، قصد دارد تا تعداد مشترکین خود را افزایش دهد.

سرویس Apple Music موفق خواهد شد؟

همان طور که می دانید، سرویس Apple Music جزء خدمات شرکت اپل به حساب می آید که از طریق جذب مشترک، اقدام به درآمد زایی می کند. افرادی که مایل به استفاده از این سرویس هستند، ابتدا می توانند از اشتراک سه ماهه رایگان بهره برده و در صورت رضایت، اقدام به خرید اکانت های مختلف مدت دار کنند.

سیاری از افراد از اشتراک سه ماهه رایگان استفاده کرده و در نهایت نیز اقدام به خرید اکانت های ماهانه نمی کنند.

اهالی کوپرتینو در استراتژی جدیدی که به تازگی اتخاذ کرده اند، به کاربران یاد شده سرویس Apple Music اشتراک یک ماهه رایگان هدیه می دهند تا آنها را تشویق به خرید اکانت اپل موزیک کنند.

به نظر می رسد که اشتراک یک ماهه رایگان سرویس Apple Music برای آن دسته از کاربرانی که پیش از بازطراحی، عضویت سه ماهه رایگان را تجربه کرده بودند، ارسال شده است.

بد نیست بدانید که اپل در سال 2016، طراحی اپل موزیک را به طور کلی تغییر داد و آن را با ظاهری جدید عرضه کرد. مسئولان اپل امیدوارند تا بعد از پایان یافتن دوره رایگان یک ماهه، برخی از کاربران اقدام به خرید اکانت سرویس Apple Music کنند.

در دنیای موزیک های آنلاین، اپل موزیک قصد دارد با اسپاتیفای که در حال حاضر 70 میلیون کاربر مشترک را با خود یدک می کشد، به رقابت بپردازد. در حالی که اسپاتیفای امکان استریم آنلاین موزیک به صورت رایگان و با نمایش تبلیغات را در خود می بیند، اما اپل موزیک از این ویژگی برخوردار نیست و در مقابل آن، اشتراک سه ماهه رایگان را برای تمامی کاربران در نظر گرفته است که می توان این موضوع را برگ برنده آن نسبت به اسپاتیفای به حساب آورد.

بد نیست بدانید اپل موزیک تقریبا به تولد سه سالگی خود نزدیک می شود و این در حالی است که از زمان آغاز به کار اسپاتیفای، حدود 9 سال می گذرد.

قیمت خرید اکانت هر دو سرویس Apple Music و اسپاتیفای به صورت یکسان در نظر گرفته شده است:

    اکانت یک نفره با قیمت ماهانه 9.99 دلار
    اکانت خانوادگی 6 نفره با قیمت ماهانه 14.99 دلار
    اکانت ویژه دانشجویان با قیمت ماهانه 4.99 دلار



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir