ابتکاری برای خرید لباس های اینترنتی با سایز درست
با ابتکار شرکت آمازون دیگر نباید نگران اندازه نبودن لباس های اینترنتی باشید!

نگران اندازه نبودن لباس های اینترنتی نباشید

شرکت آمازون که معمولا با معضل تنگ یا گشاد بودن برخی البسه خریداری شده توسط کاربران مواجه است، راه حلی منحصر به فرد در این زمینه ابداع کرده است.
این شرکت به افرادی که ۱۰ تصویر اسکن شده سه بعدی از بدن خود را برای آمازون ارسال کنند، یک کارت هدیه ۲۵۰ دلاری هدیه می دهد. البته این افراد باید در یک بازه زمانی ۲۰ هفته ای تصاویر یادشده را برای آمازون ارسال کنند.

آمازون می گوید هدف از اجرای این طرح آن است که درک شرکت یادشده از نحوه تغییر بدن افراد در گذر زمان ارتقا یابد. این شرکت برای تکمیل تحقیق یادشده پرسشنامه ای آنلاین را تدارک دیده و از این طریق اطلاعاتی در مورد وضعیت آمادگی بدنی کاربران و همین طور میزان کاهش یا افزایش وزن بدن آنها جمع آوری می کند.

علاقمندان می توانند برای اسکن سه بعدی بدن خود به مرکزی در شهر نیویورک مراجعه کنند. کل این فرایند در مورد هر فرد ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و باید در هفته های بعد هم تکرار شود.

واحد اسکن سه بعدی شرکت آمازون به تازگی و بعد از خریداری شرکت بادی لبز توسط آمازون راه اندازی شده و البته نحوه عملکرد آن نگرانی هایی را در مورد نحوه حفاظت شرکت آمازون از حریم شخصی و امنیت کاربران به وجود آورده است.

آمازون می گوید ۲۰ درصد از البسه خریداری شده توسط مردم از سایت آمازون به علت تنگ بودن یا گشاد بودن بازگردانده می شود و اسکن کردن سه بعدی بدن راه حلی برای این مشکل محسوب می شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com