تصویر آیفون SE 2 لو رفت؛ گوشی زیبا بدون دکمه هوم! عکس
تصویری از گوشی آیفون SE 2 منتشر شد و حالا باید منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم.

تصویر آیفون SE 2 در رسانه ها منتشر شد

آیفون SE توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و موفقیت های زیادی را برای کمپانی اپل به ارمغان بیاورد. از این رو اپل قصد دارد تا نسل دوم این گوشی محبوب را عرضه کند.

تصویر آیفون SE 2 امروز در رسانه ها منتشر شد. از نظر طراحی، می توان گفت که این گوشی به پرچمدار جدید کمپانی اپل، یعنی آیفون X شباهت دارد و از روبرو، مانند دستگاه یاد شده شاهد نمایشگر برش خورده هستیم و در قسمت پایین آن نیز جای خالی دکمه هوم کاملا حس می شود.


تصویر آیفون SE 2

تصویر آیفون SE 2

در تصویر آیفون SE 2 شاهد شیار بالایی یا همان ناچ (Notch) هستیم که در بالای صفحه نمایش خودنمایی می کند. در اطراف نمایشگر اثری از حاشیه به چشم نمی خورد و دقیقا مانند آیفون ایکس، صفحه نمایش تا لبه های بدنه ادامه پیدا کرده است. اگر از روبرو به این گوشی نگاه کنیم، می توان آن را نمونه کوچک شده آیفون 10 دانست، اما اگر کمی آن را به سمت چپ یا راست بچرخانیم، متوجه تغییرات اصلی و بنیادی آن با گوشی یاد شده می شویم.

بدنه آخرین پرچمدار اپل در کناره ها دارای انحناست که به قرارگیری آن در دستان کمک بسیار زیادی می کند، این در حالی است که تصویر آیفون SE 2 مانند نسل اول آن، نشان دهنده کناره های تخت است که این سبک از طراحی، هنوز هم علاقمندان خاص خود را دارد.

این گوشی به راحتی در یک دست جای گرفته و کار کردن نیز با یک دست بسیار آسان و راحت است و به همین دلیل، هنوز بسیاری از افراد مایل هستند تا یک گوشی با چنین سایزی را خریداری کنند و از ابعاد بزرگ (5.5، 5.8 یا 6.1 اینچ) به هیچ عنوان راضی نیستند.

شایعات و حرف و حدیث پیرامون نسل دوم آیفون SE مدت هاست مطرح می شود که برخی از آنها حکایت از نمایشگر تمام صفحه، صفحه نمایش برش خورده و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون دارند. پیش از آنکه تصویر این گوشی در رسانه ها منتشر شود، اپل هیچ گونه نظری در مورد آن عنوان نکرده بود، اما با انتشار تصاویر، شایعات مختلف پیرامون تولید نسل دوم آیفون اس ای بالا گرفت.

آیفون X اپل توانست 99 درصد از خریداران خود را راضی نگه داشته و با فروش 16 میلیونی، رکوردهای خوبی را برای کوپرتینویی ها رقم بزند. این بدان معناست که نمایشگر برش خورده و قابلیت تشخیص چهره در نهایت کار خودش را کرد و طراحان اپل احتمالا این مسیر را با افتخار ادامه خواهند داد.

بر همگان واضح و مبرهن است که اپل با تغییر در طراحی دستگاه های خود، دیگران را مجاب می کند تا آنها نیز تکانی به خود دهند. این موضوع را می توان به صورت کامل و واضح از نمایشگر برش خورده درک کرد که متعاقب آیفون ایکس، سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند نیز دست به طراحی دستگاهی با سبک و سیاق این چنینی زدند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir