چرا شیشه دوربین آیفون X بدون علت می شکند!
به تازگی شکستن شیشه دوربین آیفون X مشکلات زیادی را برای استفاده کنندگان از این گوشی گرانقیمت به همراه داشته است.

شکستن شیشه دوربین آیفون X

از ماه ژانویه تا به امروز در رابطه با مشکلات آیفون X گزارش هایی منتشر شده است. به نظر می رسد شکستن شیشه دوربین آیفون X جدیدترین مشکلی باشد که کاربران این گوشی هوشمند گران قیمت با آن مواجه می شوند. تا به امروز برخی از این دستگاه ها با این مشکل روبه‌رو شده اند.

شاید در نگاه اول شکستن شیشه دوربین آیفون X به علت سقوط این گوشی هوشمند باشد. با این حال کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده اند خبر از عدم سقوط دستگاه خود داده اند. به نظر می رسد شیشه دوربین آیفون ایکس بدون دلیل ترک می خورد.

در صورتی که کاربر دارای +AppleCare باشد می تواند با پرداخت 99 دلار دستگاه خود را تعمیر کند. یکی از صاحبان این دستگاه که فاقد +AppleCare است اعلام کرده که اپل برای رفع این مشکل درخواست پرداخت 549 دلار هزینه کرده است.

علت شکستن شیشه دوربین آیفون X چیست؟

برخی از افراد به دما اشاره می کنند. اپل اعلام کرده که در زمان کار با آیفون ایکس باید دمای محیط 0 تا 35 درجه سلسیوس باشد و در حالت استندبای در دمای محیطی 20- تا 45 درجه سلسیوس قرار بگیرد.

برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده اند که در دمای پایین تری در مقایسه با شرایط اعلام شده توسط اپل با دستگاه خود کار کرده اند با این حال مشکلی برای آن ها ایجاد نشده است.

به احتمال زیاد شرایط آب و هوایی باعث ایجاد این مشکل نشده است. یکی از کاربران نحوه طراحی و مواد استفاده شده در توسعه این محصول را مقصر اصلی می داند.

برخی محصولات اپل در گذشته با مشکلات جدی مواجه شده اند که برای مثال می توان به خم شدن آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اشاره کرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir