6 ویژگی گوشی جذاب هواوی نوا 3e
می خواهیم شما را با تمامی ویژگی‌های خاص در هواوی نوا ۳ ای huawei nova 3e آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

مشخصات گوشی هواوی نوا 3e

کمپانی هواوی که به جایگاه بزرگی در بازار تلفن‌های هوشمند رسیده، با درک نیازهای کاربران، هر ساله چندین گوشی میان رده را وارد بازار می‌کند.

هواوی نوا 3 ای ( huawei nova 3e )یکی از این گوشی‌های میان رده جدید بوده که از نظر ظاهری و مشخصات، در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی‌های خاص موجود در نوا 3 ای آشنا می‌کنیم.


صفحه نمایش برش خورده

هواوی در نوا 3e این را به کاربر ثابت کرد که برای داشتن یک گوشی با حاشیه کم و برش خوردگی برای نمایشگر، می‌توان هزینه زیادی پرداخت نکرد؛ به همین ترتیب در این مدل از یک نمایشگر FullView که حاشیه‌های بسیار کمی دارد همراه با یک ناچ در بخش بالایی استفاده کرده است. انتخاب این زبان طراحی برای نمایشگر دستگاه باعث شده تا علاوه بر بزرگ‌تر شدن نمایشگر و دسترسی به فضای بیشتر، بر زیبایی کلی هندست هم تاثیر مثبت بگذارد.

رزولوشن در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نوا 3e، فول اچ دی پلاس بوده که با توجه به اندازه 5.84 اینچی آن، چگالی پیکسلی 432ppi را ایجاد می‌کند.


رنگ بندی خاص

طراحی بدنه هواوی برای نوا 3e به صورتی بوده که در رنگ‌های مختلف، جلوه منحصر به فردی برایش ایجاد می‌شود. این بدنه شیشه‌ای شفاف مخصوصا در رنگ آبی، چنان زیبایی را به ظاهر کلی دستگاه هدیه کرده که کاربر در همان نگاه اول مجذوبش می‌شود. هواوی نوا ۳ ای در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی معرفی شده است.


بلوتوث دوگانه

توسط قابلیت بلوتوث دوگانه این امکان به کاربر داده می‌شود تا بتواند گوشی را در آن واحد به دو دستگاه مختلف متصل کند. برای مثال شما توسط Dual Bluetooth می‌توانید در حالی که گوشی را برای مسیریابی به خودرو متصل کرده‌اید، از هدفون بی سیم بلوتوثی هم استفاده کنید. این ویژگی مانند حالتی است که دو گزینه بلوتوث با دو عمکلرد متفاوت در گوشی شما فعال باشد.


هوشمندی به معنای واقعی

هواوی نوا 3 ای با بهره گیری از فناوری یادگیری ماشینی، رفتار کاربر را درک کرده و بر همین اساس، از مناسب‌ترین تنظیمات برای ارایه بهترین عملکرد استفاده می‌کند. با توجه به این موضوع، نوا 3e در اثر زیر نظر گرفتن رفتار شما، از نظر سرعت و باتری، بهترین عمکلرد ممکن را در بین رقبا خواهد داشت. این هوش بالا در کنار رابط کاربری جدید هواوی با نام EMUI 8.0 و همچنین اندروید اوریو، به بالاترین حالت خودش رسیده است.


امنیت بالا

در هواوی نوا ۳ ای شاهد قرار گیری تکنولوژی تشخیص چهره هستیم که توسط آن می‌توان دستگاه را قفل کرد. این فناوری با استفاده از الگوریتم خاص و ذخیره داده‌هایی از چهره کاربر، عمل کرده و به این شکل سطح امنیتی بالایی را در تلفن هوشمند ایجاد می‌کند. برای استفاده از فناوری تشخیص چهره در نوا 3e، تنها کافی است گوشی را مقابل چهره خود قرار دهید. فرآیند بازگشایی قفل در این حالت با سرعت بالایی انجام شده و در شرایط محیطی با نور نامناسب (به جز تاریکی مطلق) هم عملکرد خوبی دارد.

اما تامین امنیت نوا 3e تنها به این موارد ختم نشده و در این مدل شاهد قرار گیری سنسور اثر انگشت بر روی قاب پشتی نیز هستیم. این اسکنر هم عمکلرد خوبی از نظر دقت و سرعت داشته و می‌توان همراه با فناوری تشخیص چهره از آن استفاده کرد.


تجربه عکاسی بسیار خوب

در هواوی نوا 3 ای از دوربین دوگانه با رزولوشن‌های 16 و 2 مگاپیکسل استفاده شده که با کمک این دو لنز می‌توان عکس‌ها را با نور بیشتر و همچنین وضوح بالاتر به ثبت رساند. یکی دیگر از کاربردهای این لنز دوم به تشخیص صحیح عمق مربوط می‌شود و که به این شکل، سوژه از پس‌زمینه به طور کامل تفکیک شده و جلوه زیبایی در عکس‌های ثبت شده ایجاد می‌شود.

دوربین سلفی هم مانند دوربین اصلی از رزولوشن 16 مگاپیکسل استفاده می‌کند که توسط آن و با توجه به گشودگی دیافراگم f/2.0، می‌توان به ثبت عکس‌هایی با کیفیت و با نویز پایین پرداخت.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir