10 کشور خوب برای مهاجرت کردن
براساس نظرسنجی از مهاجران, 10 کشور خوب و مناسب برای مهاجرت معرفی شدند

10 کشور برتر برای مهاجران

مهاجرت به یک کشور جدید معمولا به معنای شیوه جدید زندگی؛ چه نحوه زندگی و چه در محیط کار است. InterNations، بزرگ‌ترین شبکه جهانی مهاجران، 10 کشور برتر جهان را براساس تعادل بین کار و زندگی معرفی کرده است. این رتبه‌بندی بر اساس گفت‌وگو با حدود 13 هزار مهاجر در 188 منطقه جهان انجام شده است.

در این نظرسنجی مشخص شده که از نظر افراد ساعت کار کمتر، دلیل بهبود وضعیت زندگی یا شادبودن آنها نیست، بلکه افرادی که تعادل بین کار و زندگی‌شان به نحو بهتری برقرار است، شادتر هستند. آنها لزوما ساعات کمتری کار نمی‌کنند، این کیفیت زندگی خارج از کار است که به نظر می‌رسد افراد را خوشحال‌تر می‌كند.

10. مالت: جایی که مهاجرانی که تمام‌وقت کار می‌کنند (حدود 43/9 ساعت در هفته) ، کمتر از میانگین جهانی (44/3 ساعت در هفته) است. بسیاری از مهاجران در این کشور گزارش دادند که درآمد قابل ملاحظه‌ای دارند به طوری که به‌اندازه کافی برای پوشش همه چیز کفایت می‌کند.

9. عمان: 43/5 ساعت در هفته. در حالی که اکثر مهاجران راضی هستند.

8. هلند: 42 ساعت در هفته. اکثر مهاجران گزارش دادند که به‌خصوص با رشد اقتصادی و بازار کار در کشور خوشحال هستند. یک مهاجر گفت: «زندگی بدون دردسر و بسیار آرامی داریم».

7. کاستاریکا: 44/3 ساعت در هفته.

6. سوئد: 43/3 ساعت در هفته. اکثر پاسخ‌دهندگان در اینجا با چشم‌انداز، امنیت و فرصت‌هایی که در دسترس است، خوشحال‌اند.

5. نیوزیلند: 43/2ساعت در هفته. اکثر مهاجران با هدف زندگی بهتر به این کشور آمده‌اند و صاحب «سبک زندگی معمولی و دوستانه» شده‌اند.

4. جمهوری چک: 42/9 ساعت در هفته، طولانی‌ترین ساعت کاری را در بین این 10 کشور دارد، با وجود این، مردم از کیفیت زندگی در اینجا لذت می‌برند.

3. نروژ: 42/9 ساعت در هفته.

2. بحرین: 42/9 ساعت در هفته. اکثر پاسخ‌دهندگان در اینجا با مشاغل خود و همچنین زندگی فراتر از انتظاری روبه‌رو شده‌اند.
این کشور عربی در فهرست کشورهایی با بهترین چشم‌اندازهای حرفه‌ای برای زنان و مکان‌های خوشایند جهان شناخته‌ شده است.

1. دانمارک: 39/7 ساعت در هفته، کوتاه‌ترین هفته کاری در این فهرست.

طبق این نظرسنجی هنگ‌کنگ، یونان، ایتالیا، کویت و ژاپن به عنوان کشورهایی دارای بدترین تعادل بین کار و زندگی در جهان هستند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir