قابلیت جدید آیفون های 2019
در حالی که اپل هنوز از آیفون های جدید خود در سال جاری میلادی رونمایی نکرده، شایعات حاکی از بکارگیری پورت USB Type-C در آیفون های 2019 است.

آیفون های 2019 به پورت USB Type-C مجهز می شود

در نسخه های اخیر مک بوک شرکت اپل از پورت USB Type-C استفاده کرده است. در حالی که این کمپانی لپ تاپ های خود را به این پورت مجهز کرده، تا به امروز این درگاه ارتباطی وارد دنیای آیفون ها و آیپد ها نشده است. اپل گوشی های هوشمند و تبلت های خود را مجهز به پورت لایتنینگ روانه بازار می کند.

بر اساس شایعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است آیفون های 2019 به جای پورت لایتنینگ به پورت USB Type-C مجهز می شوند.

با توجه به این موضوع که اپل باید سال آینده طراحی گوشی های هوشمند خود را تغییر دهد منطقی به نظر می رسد که پورت جدیدی در آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.

در گذشته شایعاتی در اینترنت منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون های 2018 به پورت Type-C مجهز می شوند با این حال شایعه اخیر این موضوع رد می کند. منابع منتشر کننده شایعات جدید ادعا می کنند که اپل برای استفاده از این پورت باید طراحی آیفون ها را تغییر دهد.

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با آیفون های 2018 منتشر شده است. گفته می شود اپل در جعبه اسمارت فون های جدید خود شارژر جدیدی را قرار می دهد که از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

هم اکنون گوشی های پرچمدار اندرویدی به پورت USB Type-C مجهز می شوند با این حال محصولات اقتصادی از چنین پورتی محروم هستند. در صورتی که اپل گوشی های هوشمند خود را به این پورت مجهز کند انتظار می رود که سازندگان محصولات اندرویدی نیز اکثر دستگاه های خود را با پورت Type-C روانه بازار کنند. گزارش ها خبر از معرفی سه آیفون جدید در سال جاری میلادی می دهند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir