ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذیری، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی...
 
مدل هاچ بک (T31) در ابتدای سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.
این محصول فول آپشن، ضمن برخورداری از دو نوع گیربکس دستی (LX) و اتوماتیک (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال 2010 را تامین می کند و تأیید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو 3 را با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 4 دارا است.
 
 
حجم موتور این خودرو را 1587 سی سی و حداکثر قدرت موتور را 5800 دور در دقیقه با 110 اسب بخار عنوان کرده‌اند. نوع سوخت این خودرو بنزین با اکتان 95 و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن مطابق استاندارد ای سی ای – آر83 در حالت دستی 6.4 و در حالت اتوماتیک 7.1 لیتر درصد کیلومتر است.
 
 
از دیگر تجهیزات ایمنی و رفاهی 207 آی:
کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع کن سوخت در مواقع اضطراری و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو.
این خودرو دارای سویچ همراه با ریموت کنترل، قفل مرکزی و ایموبیلایزر است و افزایش مدت گارانتی، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتیازات این محصول در زمینه خدمات پس از فروش آن می‌باشد.
 
 
پژو 207 آی دارای رادیو/پخش CD/MP3 با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سیستم تهویه و کولر اتوماتیک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو است. آینه‌های جانبی این خودرو برقی و دارای گرم کن و پشتی و ارتفاع صندلی های جلوی آن قابل تنظیم و صندلی های عقب آن برای افزایش حجم صندوق عقب و پشت سری های جلو و عقب قابل تنظیم ، دارای شیشه گرم کن عقب چراغ های دارای لنز شفاف و زه و دستگیره همرنگ بدنه است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: hamseda.ir
 
مطالب جالب دیگر:
عکس‌های جدید ویکتوریا و دیوید بکهام پس از خرید از دولچه و گابانا در میلان!
رابطه ازدواج و درآمد!؟
حدود حجاب زنان در شریعت یهود چگونه است؟
عکس‌های بازیگرانی که پس از گذشت 10 سال بجای پیر شدن جوان‌تر شده‌اند! (1)
آخرالزمان شده، حتی حیوانات هم قاطی کرده‌اند!! (عکس)
10 عملی که به مغز ما صدمه می‌زند! (متن دو زبانه)