در جریان این مصاحبه فیلم و عکسهای مربوط به پیوند عضو این دو خانم در حالی که تصویر بالا تنه این دو خانم کاملا عریان بود برای خبرنگاران پخش شد و...
 
مسئولان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در حاشیه مصاحبه مطبوعاتی رییس بیمارستان و پزشک جراح در خصوص نخستين عمل جراحي پيوند كامل دو زن مجروح كه بر اثر حادثه رانندگي، بازو و ساعد آنان قطع شده بود تصاویر و فیلم های نیمه عریان این دو زن را در اختیار خبرنگاران قرار دادند!
در جریان این مصاحبه فیلم و عکسهای مربوط به پیوند عضو این دو خانم در حالی که تصویر بالا تنه این دو خانم کاملا عریان بود برای خبرنگاران پخش شد و پس از پایان جلسه به هر یک از خبرنگاران یک حلقه سی دی حاوی این فیلم و عکسها داده شد!

این دو خانم به نامهای آرزو م 19 ساله و جمیله آ 40 ساله از جمله مصدومان اتوبوس حامل بانوان شهرستان جوانرود کرمانشاه بودند که در هفتم خردادماه در جاده شاهرود – سبزوار واژگون شد و بر اثر آن 39 نفر مجروح (چهار نفر از آنان قطع عضو) شدند.


سوال اینجاست مسئولان بیمارستان چطور به خود اجازه داده اند برای یک عملی که هنوز معلوم نیست موفقیت آمیز بوده یا نه که البته آنها مدعی شده اند موفقیت آمیز بوده و با دعوت از خبرنگاران آن را در بوق و کرنا کرده اند عکس و فیلم نیمه عریان دو زن را در اختیار افراد غیر قرار دهند و در صورتی که فردا این فیلم و عکسها به صورت گسترده در فضای مجازی و ... منتشر شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: آتی نیوز
 
مطالب جالب دیگر:
خانواده‌ای عجیب كه نمی توانند مثل آدم راه بروند!! + عکس های جالب
نقش اسامی متبرکه بر روی بدن یک ماهی خانگی!! + عکس
يافته عجيب پژوهشگران درباره دنيای افراد كوتاه و بلند قد!
عکس: لحظه کشتن یک انسان توسط فیل!
سوپرمدلی که از راه مدلینگ، میلیاردر شد! + عکس
25 نکته برای اینکه در محل کار کارآمدتر و شادتر باشیم