چاقی به عنوان یک بیماری شناخته می شود و انسان های بسیاری در دنیا به آن مبتلا هستند. چاقی باعث می شود تا بیماری های مختلف داخلی به سراغ افراد آمده و...
چاقی به عنوان یک بیماری شناخته می شود و انسان های بسیاری در دنیا به آن مبتلا هستند. چاقی باعث می شود تا بیماری های مختلف داخلی به سراغ افراد آمده و عمر آن ها را کاهش دهد ولی گاهی نیز می تواند برای انسان سودمند باشد.
چاقی مشکلات قلبی، عروقی و تنفسی را به همراه دارد ولی نمونه هایی نیز مشاهده شده است که چاق و اضافه وزن جان انسانی را نجات داده است. در این پرونده ها برخی افراد چاق توانستند با کمک چاقی و جربی هایی که دور شکمشان بوده است از مرگ حتمی نجات پیدا کنند. در ادامه با برخی از باورنکردنی ترین داستان هایی که در مورد افراد چاق وجود دارد بیشتر اشنا خواهیم شد:

گریختن از اعدام

چند سال پیش در آمریکا مردی به علت چاقی بیش از اندازه از اعدام گریخت. "رونالد پست" فردی است که در زمان اعدام نزدیک به 205 کیلوگرم وزن داشت از این رو هیچ راهی برای اعدام او وجود نداشت زیرا طناب داری وجود ندارد که یک مجرم 200 کیلویی را نگه دارد و حتی سم هم نمی توانست او را بکشد.
با توجه به چاقی او را به حبس ابد بدون بخشش محکوم کردند و او نیز در سال 2011 بر اثر همان چاقی جانش را در زندان از دست داد. البته پس از این حکم قانون اساسی آمریکا بسیار مورد بحث قرار گرفت.

 سقوط در چاه

در خیابان های نیویورک گاهی اوقات چاه های بسیار عمیقی دیده می شود که اگر کسی درون آن ها سقوط کند جان سالم به در نخواهد برد.
"اولدا ویلیام" زنی 200 کیلوگرمی است که در یک روز بارانی در حال رفتن به خانه درون یکی از این چاه ها سقوط می کند اما از روی خوش شانسی چربی های دور شکم او اجازه سقوط را ندادند و پس از چند ساعت که باران به پایان رسید نیروهای آتش نشانی رسیده و این خانم را نجات دادند. اگر فرد لاغری درون یکی از این چاه ها سقوط می کرد قطعا به دور دردناکی جانش را از دست می داد.

 نجات از سقوط

"جرارد استاینر" 27 ساله مردی آلمانی است که از یک حادثه بسیار عجیب جان سالم به در برد. این مرد که 133 کیلو وزن داشت بر اثر یک حادثه از طبقه دوم یک ساختمان به پایین پرت شد اما در طی این حادثه هیچ مشکلی برای او به وجود نیامد.
این مرد از ارتفاعی بیش از 7 متر به پایین پرت شده بود و ممکن بود دست یا پایش بشکند اما این مرد با شکم روی زمین فرود امد و چربی های اضافه و به مانند یک بالش برایش عمل کردند.

نجات از گلوله

در سال 2012 اتفاقی بسیار جالب برای یک راننده اتوبوس افتاد و با توجه به مرگبار بودن آن توانست زنده بماند. "آلجریا پات" راننده اتوبوسی است که در یک درگیری مسلحانه گیر افتاد و برای نجات جان یک خانم خود را مقابل تیر فرد مسلح قرار داد تا تیر به او برخورد کند.
این مرد پس از حادثه سریعا به بیمارستان منتقل شد اما هیچ مشکل خاصی برای او به وجود نیامده بود زیرا  گلوله درون چربی های اضافی گیر کرده بود و راهی به اندام های اصلی نیافته بود. این مرد پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد و جایزه افتخار را کسب کرد.

 نجات از 8 گلوله

لاورنس بل 24 ساله یک سارق تپل است که در یکی از سرقت های خود توسط پلیس محاصره میشود. این سارق قصد داشت از دست پلیس فرار کند که ناگهان بارانی از گلوله ها به سمت او حرکت کرد. 8 گلوله بدن او را سوراخ کرد و دیگر پلیس ها می دانستند که او مرده است اما درکمال ناباوری او از جایش بلند شد و همه را شگفت زده کرد.
این سارق به بیمارستان منتقل شد و پزشکان دریافتند که چربی های دور شکم باعث زنده ماندن او شده است زیرا گلوله ها درون ان گیر کرده اند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
علاقه شدید الناز شاکردوست به کله پاچه! +عکس
زندگی عجیب 5 انسان بعد از سکته مغزی +عکس
بال هایت را کجا گذاشتی؟؟؟
جدیدترین عکس های شکیرا و پسرش
معلم جوانی که دانش آموزانش را اجبار به رابطه نامشروع می کرد + عکس