... صورت حساب چهارصد و چهل صفحه‌ای تلفن همراه این مرد مشخص کرد، رینا Reina دخترش ماه گذشته چهارده هزار و پانصد و بیست و هشت صفحه پیامک به دیگران...

یک مرد اهل ایالت کالیفرنیا به تازگی پی برده است دخترش ماه گذشته روزانه حدود چهارصد و هشتاد و چهار پیامک ارسال کرده است.
 
گرگ هاردستی Greg Hardesty اهل شهر سیلورادو کانیون Silverado Canyon از ایالت کالیفرنیا روز دوشنبه گفت دختر سیزده ساله‌اش در این مدت هر دو دقیقه یک پیامک ارسال ‌می‌کرده است.

صورت حساب چهارصد و چهل صفحه‌ای تلفن همراه این مرد مشخص کرد، رینا Reina دخترش ماه گذشته چهارده هزار و پانصد و بیست و هشت صفحه پیامک به دیگران ارسال کرده است.

هاردستی‌ می‌گوید نخست تصور کرده بود این صورت حساب اشتباه است ولی بعداً دریافت دخترش به قدری خود را درگیر پیامک بازی کرده بود که برای همه دختران دوازده تا چهارده ساله پیامک ارسال‌ می‌کرد.

بخت با این مرد کالیفرنیایی بوده است. زیرا وی از یکی خدمات نامحدود ارسال پیامک مخابرات استفاده ‌می‌کند. در غیر این صورت باید دو هزار و نهصد دلار بابت صورت حساب‌ می‌پرداخت.

این مرد گفت که برای تنبیه دخترش، از این پس قرار شده است وی بعد از شام دیگر از تلفن همراه استفاده نکند.

بر اساس مطالعاتی که «استفاده منطقی برای اثر گذاری مثبت» نام گرفته است، نوجوانانی که در طول روز برای ساعات طولانی از تلفن‌های همراه استفاده ‌می‌کنند و وقت خود را با صحبت کردن با آن و یا ارسال پیام کوتاه صرف‌ می‌کنند، احتمالا با اختلالات روانی مواجه خواهند شد.

«فرانسیسکا تورسیلاس» استاد مرکز ارزیابی‌های شخصیتی، روانی و درمان در دانشگاه گرانادا گفت که این اعتیاد در نتیجه تغییرات اجتماعی یک دهه گذشته پدیدار گشته‌اند.

عمده‌ترین تفاوت موجود‌ میان این نوع از اعتیاد و اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر این است که تلفن همراه ظاهرا هیچ تاثیر مخربی بر روی ساختار فیزیکی اشخاص ندارد و تنها تاثیرات روانی آنها است که برجای‌ می‌ماند.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
شب بیاد ماندنی برای فردوسی‌پور!!
کهکشان راه شیری، بزرگتر از آن است که تصور می‌شد!!
تام کروز و کتی هولمز نوبتی بچه داری می‌کنند!
روبات‌های معلم در راهند!
معتبرترین دانشگاه‌های جهان چگونه اداره می‌شوند؟