زندگی دختر 19ساله در بدن 2 ساله!!! + عکس
دختر 19 ساله هندی که از نقص مادرزادی رنج می برد در بدن یک کودک دوساله زندگی می کند.

"جیریجا سرینیواس" دختر 19 ساله هندی که در ایالت بنگلور به دنیا آمده، از لحاظ قامت در حد یک کودک دو ساله است و قادر به تحرک زیاد نیست اما هنر خاصی در نقاشی کشیدن دارد.

هرچند پزشکان درباره حرکت تند سرش به او هشدار داده اند زیرا ممکن است به دلیل سنگینی سر نسبت به بدن با شکستگی مواجه شود اما وی با وجود داشتن این نقص مادرزادی بیشتر کارهای شخصی خود را به تنهایی انجام می دهد و کمتر از والدین خود کمک می گیرد.

زندگی دختر 19ساله در بدن 2 ساله!!! + عکس

زندگی دختر 19ساله در بدن 2 ساله!!! + عکس

جیریجا ترحم دیگران را نپذیرفته و تصمیم گرفته است که با پرورش دادن استعداد خود در نقاشی و فروش تابلو، هزینه های خود را تامین کند، مخصوصا که خانواده او وضع مالی مناسبی ندارند.

زندگی دختر 19ساله در بدن 2 ساله!!! + عکس

191112.jpg

مادر جیریجا می گوید: وقتی دخترش به دنیا آمد مانند سایر کودکان نبود و این امر نگرانی و ترس مادر را در مورد آینده دختر بیشتر کرد، اما حالا او امیدوار است که هنر دخترش به تمام دنیا ارائه شود و به او در ساختن یک زندگی مستقل کمک کند.

جیریجا می گوید: به خاطر وضعیت جسمانی و عدم توانایی برای رفتن به مدرسه ناراحت نیست زیرا در هر صورت علاقه ای به درس خواندن ندارد اما می خواهد رویای خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند معروف تبدیل به واقعیت کند


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: seratnews.ir