این کودک ترسناک هندی را در هند می پرستند.

افرادی که این دوقلو را می‌پرستند بر این باورند که «گانش» تناسخی دوباره در کالبد این کودک داشته است. لازم به ذکر است که گانِش یکی از خدایان در مذهب هندوئیسم است که شکمی بزرگ با سری فیل گونه دارد. این‌گونه تصور می‌شود که گانش بر روی زمین نشسته و پاهایش را زیر خود جمع کرده است.

پیروان گانش به این روستای دورافتاده رفته اند تا تناسخ گانش را از نزدیک مشاهده کنند. این دوقلو یک سر داشته و از ناحیه سینه به هم متصل شده است. هندی‌ها گانش را به عنوان «برطرف‌کننده مشکلات و موانع» پرستش می‌کنند، به ویژه زمانی که می‌خواهند کار جدیدی را انجام دهند از او کمک می خواهند و امیدوارند که کارشان به بهترین شکل ممکن انجام شود. «کونتالِش پاندِی» یکی از همین عابدان پس از شنیده خبر تولد، بیش از 100 کیلومتر را طی کرده تا به ملاقات این کودک بی‌نام در منطقه «جارخاند گریدیح» برود.

پاندی به یک روزنامه‌نگار در این رابطه گفته است: «وقتی که یکی از دوستانم عکس او را برای من فرستاد به او گفتم که این فتوشاپی است. اما وقتی او گفت که عکس واقعی است، بلافاصله به اینجا آمدم.»

 

کودک ترسناک هندی که آن را می پرستند ( 15+ )

 

دوقلوهای به هم چسبیده ناقص هندی اغلب چنین داستانی دارند. البته باید اشاره کرد که آن‌ها در برخی موارد منبع درآمدی خوبی برای خانواده خود محسوب می‌شوند. چندی پیش نیز نیز یک دختر در «اوتار پرادش» به دنیا آمد که بینی بدشکلی مانند خرطوم داشت. در مورد او نیز گفته شد که تناسخی از گانش است و همین امر سبب شد تا افرادی برای نیایش او عازم شوند.

 

کودک ترسناک هندی که آن را می پرستند ( 15+ )

 

در سال 2007 نیز دختری با شرایط تقریبا مشابه به دنیا آمد. اما در آن مورد فقط عابدان گانش به سراغ او نرفتند، بلکه یک سیرک نیز قصد خرید او را داشت.

نام این دختر «لاکشمی» بود. لاکشمی ایزدبانوی ثروت در آیین هندی‌ها است. مدتی بعد اما دست و پاهای اضافی او در یک عمل جراحی برداشته شد تا او بتواند به صورت عادی راه برود. یک موسسه خیریه هزینه‌های او و خانواده فقیرش را به عهده گرفته بود.

 

کودک ترسناک هندی که آن را می پرستند ( 15+ )

گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : pardad.ir