«دی‌دی كاسوارا»، ‌٣٨ ساله اهل اندونزی است كه چندین سال است به یك بیماری پوستی بسیار شدید مبتلاست و به واسطه این بیماری در سال گذشته میلادی...

«دی‌دی كاسوارا»، ‌٣٨ ساله اهل اندونزی است كه چندین سال است به یك بیماری پوستی بسیار شدید مبتلاست و به واسطه این بیماری در سال گذشته میلادی، پزشكان ‌٢/١٣ كیلوگرم از بافت‌های زاید بدنش را بیرون كشیدند، اما این عمل كافی نبود و به دلیل بدتر شدن اوضاع بدن این مرد، او باید نهمین عمل جراحی را برای خارج كردن بافت‌های اضافی انجام دهد.
 
 
پزشك معالج مرد درختی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی اندونزی گفت: هنوز درمانی اساسی برای این بیماری وجود ندارد؛ به همین دلیل مرد درختی باید هر سه تا چهار ماه برای خارج كردن سلول‌ها و بافت‌های رشد كرده به بیمارستان مراجعه كند؛ چرا كه این بافت‌ها به سرعت رشد می‌كنند.

مشكل اصلی این مرد آن است كه به دلیل رشد بی‌حد بافت‌های بدنش از جانب همسر و دوستانش رها شده و حتی اجازه دیدن دو فرزندش را هم ندارد.

عمل‌های جراحی بر روی بدن این مرد كه از ماه اوت سال گذشته میلادی آغاز شده است، باعث شده تا مرد درختی به راحتی بتواند حمام برود، كارهای شخصی خود را انجام دهد و غذا بخورد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: isna.ir
 
مطالب جالب دیگر:
گریه باعث احساس خوشبختی می‌شود!
فرانک لمپارد با پرداخت 12میلیون پوند طلاق گرفت! (+عکس)
تلاش برای شكار روح سرگردان یک پیرزن!!
کوتاه در مورد عروس جدید بن لادن!(+عکس)
افشین قطبی در چلسی؟ هیدینگ دستیار مطمئن می‌خواهد