حمله دو زن تنومند به یک زن فاحشه!! عکس
کتک زدن یک زن فاحشه توسط دو زن دیگر سوژه رسانه ها در فضای مجازی شده است.

درگیری دو زن با یک زن فاحشه

در این روزها اخبار مبنی بر غیرت زنان بر مردان در دنیای نت بسیار دیده میشود و در همین هفته اخیر دو کلیپ از برخورد زنانی که همسرانشان با دختر دیگری در ارتباط بوده دیده شده که در آن این زنان دختر مورد نظر را در خیابان به طرز وحشتناکی کتک زده و سپس برای بردن آبروی این دختر ، در خیابان وی را برهنه میکنند.

همین چند روز پیش کلیپ دردناکی از کتک خوردن دختر از دست چند زن در کشور چین منتشر شد که در آن چند زن به شدت یک دختر را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس لباس های وی را از تنش بیرون درآورده و دختر را برهنه میکنند تا آبروی وی را ببرند.
بر طبق گفته ها این دختر با همسر یکی از این زنان رابطه داشته که زن و دوستان زن را ترغیب کرده تا در یکی از خیابان های شلوغ چین دست به بی آبرو کردن دختر بزنند.

حتی برخی از افراد که برای کمک به دختر جلو می آمدند وقتی دلیل رفتار این زنان را میفهمیدند عقب میرفتند و به تماشای بی آبرو شدن دختر چینی میپرداختند.

هنوز چند روزی این حادثه نگذشته بود که کلیپی شبیه به این فیلم در سایت های معتبر خارجی منتشر شد که از کتک خوردن زن فاحشه بدست دو زن و برهنه کردن زن و چرخاندن وی در خیابان ها خبر میداد.
این دو زن عصبانی, زنی را که با شوهران آنها در ارتباط بود با کتک زدن برهنه کرده و برای بردن آبروی زن، وی را در خیابان ها برهنه چرخاندند!!


کتک زدن زن فاحشه

کتک زدن زن فاحشه

 

این جریان در شبه جزیره کریمه که اخیرا به کشور روسیه وصل شده است اتفاق افتاده است.

در این فیلم زنی توسط دو زن دیگر مورد حمله قرار میگیرد که پس از پاره کردن لباس های وی و کتک خوردن از دست یکی از زنان، دومین زن با کشیدن موهای این زن ، وی را در خیابان ها به چرخش میبرد!


چرخاندن زن برهنه در خیابان

چرخاندن زن برهنه در خیابان

 

به گفته زنان مهاجم این زن بارها و بارها با همسر آنها بوده و یک فاحشه است.

به گفته برخی از رسانه ها یکی از زنان مهاجم باردار بوده که از همخوابگی زن فاحشه با همسرش عصبانی تر بوده است.
هیچکس با دیدن این اتفاقات به کمک این زن نیامده و همچنین خبری از پلیس نبوده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: avaliha.ir