پیدا شدن بسته نانی پس از 100 سال که نشان دهنده عشق است!
بسته نانی پیدا شده است که مربوط به 100 سال پیش بوده و نشان دهنده عشق یک خواهر و برادر می باشد.

نان 100 ساله پیدا شد

بسته نانی که 100 سال قبل به سرباز جنگ جهانی اول پست شده بود و هرگز به دست او نرسید، کاملا سالم در یکی از شهرهای انگلستان پیدا شد.

یکی از ساکنان شهر چلسی 100 سال قبل به یکی از سربازانی که در جنگ جهانی اول حضور داشت بسته‌ای ارسال کرده بود و هم‌اکنون پس از گذشت یک قرن این بسته کاملا سالم پیدا شد.

«لیلی هاگس» در زمان جنگ جهانی یک بسته کوچک حاوی یک تکه نان را برای «الکس هاگس» برادر خود پست کرده بود که البته بسته هرگز به دست او نرسید و در همان روزها الکس پس از اصابت گلوله و جراحت، به بیمارستان مرکزی لندن انتقال یافت.

 

دختر لیلی هاگس که 84 سال سن دارد

دختر لیلی هاگس که 84 سال سن دارد

 

این تکه نان نپخته از مغازه‌ای تهیه شده بود که الکس علاقه زیادی به محصولات آن داشت و پس از گذشت مدتی بسته به لیلی برگشت، و او آن را برای دهه‌های متوالی به همین شکل نگه داشت.
روز گذشته «هازل هاگس» دختر لیلی که هم‌اکنون 84 سال دارد و در شهر هرفوردشایِر زندگی می‌کند، برای مرتب کردن خانه مادرش که سال‌هاست از دنیا رفته به آنجا مراجعه کرده بود و این بسته را بین وسایل شخصی او پیدا کرد.

 

الکس هاگس سرباز جنگ جهانی

الکس هاگس سرباز جنگ جهانی

 

خانم هازل در این خصوص گفت: «لیلی به خوبی می‌دانست که برادرش به این نوع نان علاقه زیادی دارد و به همین خاطر آن را پست کرد. زمانی که بسته برگشت خورد، علاقه لیلی به برادش به‌قدری بود که بسته حاوی نان را برای همیشه نگه داشت».


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: farsnews.com