ازدواج زن جوان با مردی که به او عضو اهدا کرده بود! عکس
مردی که با اهدای نیمی از کبد خود زندگی یک زن را نجات داده بود, عاشق یکدیگر شده و ازدواج کردند

عاشق شدن زن و مرد پس از اهدای عضو

وقتی مردی اهل فرانکفورت- النویز تصمیم گرفت نیمی از کبدش را به کسی که هرگز او را ندیده، اهدا کند تا زندگی یک نفر را نجات دهد، هیچ اطلاع نداشت که آن شخص تبدیل به شریک زندگی او خواهد شد.

در ماه مارس 2014، کاملا به صورت غیرمنتظره، برای خانم 27 ساله ای به نام هیتر کروگر، سرطان مرحله 4 کبد را تشخیص دادند و او متوجه شد که تنها چند ماه زنده خواهد ماند. پزشکان اطلاع دادند تنها شانس نجات او پیوند کبد است، ولی با وجود زمان اندک، انتظار برای لیست پیوندهای دولتی، گزینه مناسبی نبود، بنابراین آنها به جستجوی اهدا کننده کبد پرداختند.

هیتر با به خاطر آوردن این ماجرا گفت:”آنها فورا به من اطلاع دادند نیاز به پیوند دارم و زمان زیادی برای پیدا کردن یک اهدا کننده نبود و در همان زمان به راستی احساس می کردم بدنم کاملا رو به نابودی است.”

ناجی او کاملا غریبه از آب درآمد. یک افسر اجرای قانون به نام کریس دمپسی در زمان استراحت ناهار بود که ماجرا را از زبان پسرخاله ی کروگر به نام جک دیویر شنید که در مورد مشکلات سلامتی وی و اینکه چقدر نیازمند یک اهدا کننده هستند، صحبت می کرد.


مرد فداکار در بیمارستان برای انجام پیوند کبد

مرد فداکار در بیمارستان برای انجام پیوند کبد

 

آقای دمپسی به هیچ وجه بیمار را نمی شناخت ولی فورا قصد کرد به بیمار نیازمند کمک کند. او گفت:”من چهار سال از عمرم را در نیروی دریایی گذراندم و یادگرفتم هرگز از چیزی فرار نکنم. بنابراین فقط به خودم گفتم، اگر می توانی کمک کنی، کمک کن!”
بنابراین کریس به جک دیویر نزدیک شد و گفت مایل به اهدا عضو است و می خواهد آزمایشات مربوطه را انجام دهد و پس از آزمایشات مشخص شد که مشخصات وی و شخص بیمار باهم همخوانی کامل دارند.

وقتی هیتر مطلع شد که شخص کاملا غریبه ای قصد اهدا دارد، نمی توانست باور کند و از شدت هیجان به همراه مادرش شروع به گریه کردند.آن دو برای آنکه در مورد جزئیات فرآیند عمل جراحی با یکدیگر صحبت کنند، برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند و سپس در بیمارستان دانشکده النویز برای انجام عمل پیوند بستری شدند که در طی آن نیمی از کبد کریس را با موفقیت به هیتر پیوند زدند.

 

ازدواج زن و مردی که خیلی ساده آشنا شدند

ازدواج زن و مردی که خیلی ساده آشنا شدند

 

پس از پایان جراحی، با وجود آنکه کریس به هیتر گفته بود که او مطلقا هیچ دینی به او ندارد و می توانند هر یک مسیر خودشان را بروند ولی هیتر احساس کرد تعلق خاطر خاصی بین آنها وجود دارد، اگر چه در ابتدا تصور میکرد احتمالا به دلیل جوانمردی او، این احساس را دارد ولی با گذشت زمان متوجه شد که این احساس همچنان باقی است.

آنها ارتباط خود را حفظ کرده بودند، تا آنکه در دهم دسامبر سال گذشته کریس از هیتر خواستگاری کرد و او نیز مشتاقانه وی را پذیرفت. آنها در اوایل این ماه در یک مراسم زیبا ازدواج کردند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir