جذاب ترین آتش نشان زن جهان! عکس
دختر نروژی که گان نارتن نام دارد بعنوان زیباترین آتش نشان زن در تمام دنیا لقب گرفته است و اسمش حسابی سر زبان ها افتاده و مشهور شده است

زنی که یک آتش نشان حرفه ای است

 دختر زیبا و ورزشکار به عنوان جذاب ترین دختر آتش نشان شناخته شد.

این دختر زیبا علاوه بر شغل زیبای آتش نشانی  یک مربی فیتنس و بدنسازی نیز هست! خانم گان نارتن، دختر نروژی به عنوان جذاب ترین مامور آتش نشانی در جهان در اینستاگرام شهرت پیدا کرده است.

تعداد مشترکان صفحه این دختر زیبای 34 ساله که علاوه بر شغل اصلی خود ورزش و فیتنس را دوست دارد، به بیش از 50 هزار نفر رسیده است. وی که به عنوان مربی شخصی در باشگاه فیتنس نیز کار می کند، توصیه های ورزشی خود را در صفحه اش در اینستاگرام در میان می گذارد.


دختر 30 ساله زیباترین آتش نشان زن

دختر 30 ساله زیباترین آتش نشان زن

این دختر نروژی می گوید در سن 19 سالگی تصمیم گرفت مامور آتش نشانی شود چون زندگی فعال و کارگروهی را دوست دارد. خانم نارتن می گوید:” وقتی می خواستم در اداره اتش نشانی استخدام شوم مادرم گفت که هیچوقت نشنیده که یک دختر مامور آتش نشانی شود و چرا می خواهم این شغل را انتخاب کنم؟ و من در پاسخ گفتم چرا که نه”.


دختر 34 ساله یک آتش نشان حرفه ای

دختر 30 ساله یک آتش نشان حرفه ای

دختر نروژی می گوید:” مردم وقتی از شغل من باخبر می شوند، تعجب می کنند اما من این را یک کار عادی می دانم. دوستانم می گویند من از شوخ طبعی پسرانه برخوردار هستم و معتقدند من چابک تر از اکثریت دختران هستم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir