استقبال از بازار خرید و فروش عروس!! عکس
در کشور بلغارستان بازاری هست که می‌توان در آن عروس پیدا کرد، مردان جوان میتوانند در این بازار برای خود دختر مورد نظر را پیدا کنند

بازار پررونق خرید و فروش عروس

گروهی از دختران دم بخت در سال چندین بار در گردهمایی “کالادژی”ها که در پارک موسوم به “بازار عروس” بلغارستان برای یافتن همسر برگزار میشود حضور می‌یابند تا از میان پسرانی که آن ها هم به دنبال همسر میباشند زوج مناسب خود را پیدا کنند.

“بازار عروس” در “استارا زاگورای” بلغارستان پارکی هست که دختران دم بخت چهار مرتبه در سال که معمولا در مناسبت های مذهبی بهار و تابستان هست در گردهمایی “کالادژی”ها حضور پیدا میکنند تا همسر آینده خود را گزینش کنند.

 

حضور زنان و مردان در بازار عروس

حضور زنان و مردان در بازار عروس

 

این دختران که معمولا از خانواده های ضعیف میباشند همراه با والدین یا دوستان خود در این پارک به دنبال زوج مناسب برای خود میگردند. دختر و پسرانی که در این پارک همدیگر را پیدا میکنند همینجا نیز جشن ازدواج خود را برگزار میکنند.

پسرانی که به گردهمایی “کالادژی”ها می آیند معمولا به کسانی که همسر آینده‌شان را به آن ها معرفی میکنند رقمی نزدیک به 7 هزار دلار پرداخت میکنند که این مبلغ بسته به سن و مطلقه بودن یا نبودن دختر تغییر می کند.

 

آماده شدن دختر جوان برای حضور در بازار عروس

آماده شدن دختر جوان برای حضور در بازار عروس

 

مردم این منطقه از شهروندان رومانی الاصل و مسیحیان ارتودوکسی میباشند که روابط دختر و پسر پیش از ازدواج را محدود میکنند. انها اجازه نمیدهند دخترانشان بعد از 15 سالگی به مدرسه بروند و آن ها را خیلی زود به منزل بخت می‌فرستند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir