زن 35 ساله ای که دختر 90 ساله دارد! + عکس
زنی ۳۵ ساله که دخترش چهره ای ۹۰ ساله دارد، از یک بیماری بسیار نادر رنج می برد

دختری جوان با بیماری نادر

زنی ۳۵ ساله که دخترش چهره ای ۹۰ ساله دارد، از یک بیماری بسیار نادر رنج می برد.
 مگالی گونزالس سیرا نام دختر ۱۵ ساله کلمبیایی‌تباری است که به خاطر ابتلا به  سندرم هاچینسون گیلفورد پروگریا ظاهری شبیه به پیرزنی ۹۰ساله دارد و هیچ کس باور نمی کند که صوفیه ۳۵ ساله مادر او باشد.

مگی نیز مانند دختران دیگر عاشق موسیقی، گل رز و محبت است اما نگاه‌های دیگران او را آزار می دهد و به گفته خودش در جسم یک انسان ۹۰ ساله گیر کرده است و دلیلش بیماری نادری است که به آن مبتلاست. او درباره بیماری خاص خود می گوید نوزاد مبتلا به این سندروم ناگهان از سن ۱۸ تا ۲۴ ماهگی به سرعت فرایند پیری را طی می کند و به نوعی دچار پیری زودرس می شود.

مگی در ادامه صحبتهایش می‌گوید: “رشد من متوقف شده وزنم رو به کاهش است و دچار آرتریواسکلروزیس (تصلب شرایین) نیز هستم که این احتمال بروز سکته را در من زیاد می کند، دیگر مویی برای من باقی نمانده و از کلاه گیس استفاده می کنم”.


او در بخش دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: “اکثر کودکان مبتلا به این بیماری قبل از ۱۳ سالگی می میرند و من خیلی خوش اقبال بوده ام که تا ۱۵ سالگی دوام آورده ام، احساس می کنم انتظارات پزشکان را به چالش کشیده ام و این اتفاق در سطح جهان بسیار نادر بوده است”.

 

سندروم پروگریا عکس شماره 1

20.jpg


سندروم پروگریا عکس شماره 2

21.jpg



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir