روایتی از دنیای پس از مرگ توسط شخصی که دوباره زنده شد!
فردی که تجربه مردن در کودکی را داشته است, توضیحاتی درباره لحظات پس از مرگش داده است

تجربه لحظات پس از مرگ

بنا به اظهارات تکان دهنده افرادی که حیات پس از مرگ را تجربه کرده اند زندگی واقعیتی انکارناپذیر است.

اطلاعاتی که بنیاد “تجربه نزدیک به مرگ” یا (NDERF) از افراد بازگشته از مرگ جمع آوری کرده است نشان می دهد که این افراد از مکانی سخن گفته اند که تا پیش از این، آن را تجربه نکرده بودند.

یکی از این افراد با نام مستعار “جورج” که در کودکی در اثر تصادف جانش را از دست داده بود پس از مرگش خود را در مکانی احساس کرد که تنها توصیفش را شنیده بود اما خیلی زود به زمین بازگردانده شد.

او  در این خصوص گفت :” پزشکان را در بالای جسدم می دیدم که تلاش می‌کردند جانم را نجات دهند. آنها بسیار مضطرب بودند چون فکر می کردند من مرده‌ام. سپس آنها لباس هایم را از تنم جدا کردند. روح یا هوشیاری من از جسم من جدا شد و من جایی حضور یافتم که در آنجا به من گفته شد اکنون موعد مرگ تو نیست و باید دوباره برگردی و کاری مهم را به اتمام برسانی.”

این در حالی است که به تازگی نیز یک گروه تحقیقاتی در یکی از دانشگاههای انگلیس به سرپرستی دکتر سام پرنیا (sam parnia) برای نخستین بار اعلام کرده است که حس وجود و خودآگاهی پس از مرگ کامل قلب نیز ادامه دارد.

این تحقیق بر روی افراد زنده شده بعد از ایست کامل قلبی ۱۵ بیمارستان جهان صورت گرفته است و حدود ۴۰ درصد از این افراد نوعی خودآگاهی و هوشیاری پس از مرگ را تجربه کرده اند.

برخی از  این افراد این فرآیند را بسیار خوشایند و آرامبخش توصیف کرده اند. بنا به گفته این پزشک محقق، این افراد از مشاهدات خود مانند پل، گرمی، نورهایی که آنها را احاطه کرده بودند و همچنین افرادی که به استقبال آنها آمدند سخن گفته اند. برخی دیگر نیز از احساس ترس و خشونت یا احساسی مشابه رویارویی با گیاهان و جانوران سخن گفته اند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:dustaan.com