عکس استثنایی از زنی که با وسایلش وارد دستگاه اسکنر اشعه ایکس شد!
یک زن چینی در اقدامی عجیب برای جلوگیری از دزدیده شدن کیف پولش که حاوی مقدار زیادی پول بوده است, خودش نیز وارد دستگاه اسکنر شد

زن چینی با کیفش وارد دستگاه اشعه ایکس‌ شد!

نگران دزدیده شدن کیف‌های تان در هنگام بازرسی امنیتی هستید؟ یک زن چینی برای جلوگیری از چنین کاری، همراه با کیف دستی‌اش وارد دستگاه اشعه ایکس‌ شد.

کارکنان ایستگاه قطار دنگوان در جنوب چین پس از دیدن شبح این مسافر قطار در صفحه اشعه ایکس‌ شوکه شدند.

ویدیویی از این رویداد عجیب و غریب که روز یکشنبه در زمان پر ازدحام سال نو چینی رخ داده، در اینترنت پخش شده است.

این خانم پس از پایین آمدن از دستگاه اشعه ایکس‌ از نوار نقاله گذشته، کیفش را نگاه می‌کند و می‌رود.

تصاویر استثنایی اشعه ایکس‌، زنی را نشان می‌دهد که در حالت چهاردست‌وپا در حالی که کفش پاشنه‌بلند هم به پا دارد، پس از کیفش قرار گرفته است.


تصویر اشعه ایکس زن در دستگاه اسکنر

تصویر اشعه ایکس زن در دستگاه اسکنر

مشخص نیست که این زن چرا این همه نگران کیف دستی‌اش بوده ولی خیلی‌ها‌ در چین هنگام سفر به خانه به مناسبت سال نو چینی، مبالغ زیاد پول نقد با خود دارند.

تصاویر یک ویدیو نشان می‌دهد که این مسافر قبل از این که خودش با کیف دستی‌اش وارد اسکنر امنیتی شود، چمدانش را در نوار نقاله گذاشته بود.

به او به گفته شد که همه کیف‌ها و چمدان‌ها باید از دستگاه اشعه ایکس بگذرد، اما او نمی‌خواست کیف دستی‌اش را از خود جدا کند.

راه حل او این بود که با کیفش یکجا وارد دستگاه شود. او بدون این که آسیبی ببیند از طرف دیگر دستگاه خارج می‌شود و یک مامور امنیتی هم با تعجب به او می‌خندند.

به گزارش رسانه‌های محلی، کارکنان ایستگاه قطار دنگوان بعد از این رویداد به مسافران توصیه می‌کنند که وارد دستگاه اشعه ایکس نشوند چرا که تشعشع امواج این دستگاه ممکن است به آنها آسیب برساند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir