دختری که با ظاهری مردانه با دختران ثروتمند ازدواج می کرد!
دختر هندی که با شبیه کردن خود به مردان, با دختران ثروتمند ازدواج می کرد, دستگیر شد

دستگیری دختر پسرنما!

یک دختر هندی به اتهام شبیه کردن ظاهر خود به مردان به منظوراغفال دختران ثروتمند و دریافت مهریه از خانواده آنها، بازداشت شد.

داستان از آنجایی آغاز شد که این دختر یک نام جعلی مردانه به اسم «کریشنا سن» در فیسبوک برای خود برگزید و شروع به انتشار تصاویری با لباس و ظاهر مردانه از خود کرد. وی از این طریق دختران جوان را اغفال و به بهانه ازدواج از خانواده آنها مهریه دریافت می‌کرد.

«کریشنا سن» 26 ساله در سال 2014 توانسته بود یک دختر را اغفال کند. این دو مراسم ازدواج هم برگزار کردند اما زمانی که حقیقت آشکار شد از یکدیگر جدا شدند.

کریشنا در سال 2016 هم یک دختر دیگر را اغفال کرد و در نهایت توانست نظر خانواده او را برای ازدواج جلب کند. در اکتبر 2017، خانواده زن اول او شکایتی علیه این «زن مردنما» در اداره پلیس Police تنظیم کردند و او را به دریافت مبالغ زیادی پول (معادل 13 هزار دلار) و اغفال دخترشان متهم کردند تا اینکه در نهایت این شخص از سوی پلیس هند بازداشت شد.

خانواده‌های هندی بر اساس سنتی که دارند به داماد خود مهریه می‌دهند؛ اما این سنت از سال 1961 در هند غیرقانونی شمرده شده است. با این حال، هنوز هم این سنت کهن در برخی خانواده‌های هندی پابرجا مانده است.

به گفته پلیس، «کریشنا سن» برای فریب دختران همیشه دوستان مرد برای خود انتخاب می‌کرده و برای صحبت کردن هم صدایش را تغییر می داده است. وی همچنین همیشه از لباس های مردانه استفاده می‌کرد تا همه چیز را حقیقی‌تر جلوه دهد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: roozno.com